Ga naar inhoud


Schotel plaatsen in koertje, zie foto mogelijk?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

ik kan niet direct mijn ander berichtje terugvinden, maar ik heb toegang tot mijn woning, maar ik vrees dat er geen schotelontvangst mogelijk zal zijn.

ik heb eens gekeken met satellite finder lite of zoiets, en heb een foto genomen zoals je ziet:

post-40019-0-54683000-1426763656.png

Als ik die foto zie, dan kom ik uit op de muur.

Vanwege dat het gebouw geklasseerd is, en geen privé heb aan het zuiden, zijn er waarschijnlijk geen alternatieven voor schotelontvangst?

Alle nuttige info is welkom.

 

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


https://www.sat4all.com/forums/topic/344811-ruimte-om-schotel-te-plaatsen-in-koertje-van-1-meter-over-een-2-hoog-appartement/

a...

was al gevonden

zo snel gaat dat als je op je eigen bijdragen klikt.

 

Oeps,

en dus

een beetje redicuul om nog verder over opties te praten

aangepast door Tonskidutch

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus dvb-t en opname's maken bij ouders en naar hier brengen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Schotel + ontvanger op een plaats opstellen waar wel zicht is en via remote bedienen en streamen, bijvoorbeeld met een linux ontvanger met hardware streaming mogelijkheid.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...