Ga naar inhoud


Ben ik eens benieuwd als die sd zenders verdwijnen!


1pm

Aanbevolen berichten

Ik heb nu een basis met hd zenders voor 17,95 p/mnd ben eens beneiuwd wat er gaat gebeuren als die sd zenders gaan verdwijnen  wordt dus alleen de hd zenders voor 5 euro p/mnd ?

Of gaan ze dit omhoog gooien dan p/mnd want dan is het einde oefening hier voor canaal .

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ah zo dus ik goed begrijp ga ik dan 12,97€ p/mnd betale en krijg er niks voor .

want voor hd zenders betaal ik 5€ p/mnd nl .

Dat is lekker geld verdienen of ga je dan 17,97€ betale voor de hd zenders alleen ?

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

BasisHD kost 17,95 en daar krijg je SD zenders waarvan een HD versie bestaat ook bij, al zul je daar nooit naar lijken. Die SD versies komen te vervallen, verder verandert er niks. Die aparte €5,- toeslag vervalt en wordt gewoon 17,95 voor het hele pakket, als dat nog niet gedaan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

BasisHD kost 17,95 en daar krijg je SD zenders waarvan een HD versie bestaat ook bij, al zul je daar nooit naar lijken. Die SD versies komen te vervallen, verder verandert er niks. Die aparte €5,- toeslag vervalt en wordt gewoon 17,95 voor het hele pakket, als dat nog niet gedaan is.

Dus als de SD zenders wegvallen wordt het pakket kleiner en zou het dus gewoon goedkoper moeten worden. Het werd door toevoeging van de HD zenders immers met 5 euro verhoogt.

 

Ik heb FamilieHD ik betaal dus eigenlijk 14.95,- voor alle SD zenders en 5,- euro voor de HD zenders, dat het nu samen gevoegd is boeit me niet want het prijskaartje is daardoor niet veranderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een HD-abo hebt zal het toch worst wezen of een paar voor jou overbodige SD-zenders verdwijnen.

Alleen zou CD om de goede wil te tonen er eventueel een leuke SD-zender voor in plaats kunnen geven.

Winnen/Houden ze klanten mee.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het HD pakket genomen hebt om naar "HD-kwaliteit" te kunnen kijken boeit het toch niet dat SD weg valt; daar kijk je toch niet naar.......toch.

Met @minplus ben ik het eens dat ze wel iets hadden kunnen doen in het kader van "meedenken met wat de klant wil". 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had altijd sd kost 12,97 p/mnd nu heb ik vorig jaar hd genome erbij 5€ p/mnd nu gaan die sd zenders verdwijne.

nu ga ik dus 17,97€ betale i.p.v 5€ en daar pas ik voor dan en dat geld niet voor basis hd maar voor alle pakketten .

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...