Ga naar inhoud


Ben ik eens benieuwd als die sd zenders verdwijnen!


1pm

Aanbevolen berichten

Precies het zou gewoon weer 5,- euro goedkoper moeten worden, over dat het pakket in HD enkel 5,- zou moeten kosten heb ik het niet gehad en dat zou dan ook niet echt kloppen want niet alle SD zenders zullen verdwijnen, enkel de zenders waar een HD variant voor is.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites


Is Hustler SD opeens van pakket veranderd, verhuisd of is ie nu al weg?

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo mail terug van canaal nu snap ik hoe die het gedaan hebben vanaf 1 november bestaat basis HD niet meer dus alleen basis dan en klopt dus wat ik zeg als die sd zenders verdwijnen krijg je niks voor terug dan .

.......................

 

Hartelijk dank voor uw email.

U geeft aan het niet eens te zijn met het BasisHD abonnement.

Het BasisHD abonnement kost €17,95 per maand. Dit geldt voor alle klanten die een Basis abonnement afsluiten.

Voorheen was het mogelijk om een Basis abonnement af te sluiten voor €12,95 zonder HD, echter is dit sinds 1 november 2014 niet meer mogelijk. Het is alleen mogelijk om het volledige BasisHD abonnement af te sluiten van €17,95 per maand. Tevens is dit het goedkoopste abonnement wat wij hebben op dit moment.

Mocht u verder nog vragen hebben, verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice op nummer 0900-9323 (€1,- per gesprek, maandag tot en met zaterdag van 09:00 uur tot 21:00 uur) waar onze medewerkers voor u klaarstaan.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nadia Barou

 

Klantenservice CanalDigitaal

 

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is dan op bovenstaande antwoordt van mij naar canaal :

Voorgaande mailwisseling:

Ik denk dat uw me niet snapt en wel het volgende :

Dat basis gaat vervallen de sd zenders dan per 1 januari 2016 dan blijf ik toch ervoor betalen want dan is het niet meer basis met HD maar alleen de HD zenders en daar ben ik het niet mee eens dan !

 

En hier krijg ik weer antwoordt op dit is dweilen met de kraan open dan , ben benieuwd wat het volgende is dan die strijken zich nu echt zoveel euro's binnen wat je niet meer gaat ontvangen dan schandalig dat dit in nederland zomaar kan gebeuren en iedereen het over zich heen laat gaan !

U hebt op 9-4-2015 om 15:44:37 gereageerd op onze e-mail.

Ons antwoord op uw reactie is:

Hartelijk dank voor uw email.

U geeft aan het niet eens te zijn met de prijswijziging. Helaas kunnen wij de prijswijziging niet ongedaan maken. Dit is besloten vanuit de directie. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,

M. van Dijk

Klantenservice CanalDigitaal


 

 

 

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je hebt keuze om voor € 12/mnd in een auto te rijden, zeg maar model sd.

Of je kunt voor 5 euro meer in een iets luxere auto gaan rijden, zeg maar model hd.

 

Nu besluit de fabrikant om model sd niet meer te fabriceren. Lijkt me toch evident dat je hier als hd rijder geen buikpijn van hebt, er veranderd immers niks voor je.

 

De enige die recht op klagen hebben zijn diegenen die in model sd rijden. Die moeten nu verplicht overstappen naar de hd versie, of zelfs naar een andere fabrikant.

 

En mocht je nu komen met het verhaal "ik kan nu in zowel het sd als hd model rijden", dan ben ik benieuwd naar 1 goede reden waarom je sd kanalen zou kijken als je ook de beschikking over hd hebt. (Die opnames die al eerder gesuggereerd werden zijn natuurlijk onzin!)

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu Quattro je bekijkt dit wel helemaal anders dan de meesten onder ons. Telenet, mijn kabelmaatschappij heeft ook de switch gedaan van SD naar HD zonder op te slaan. Jaarlijks worden de prijzen hoe dan ook aan de index aangepast en zelfs dit veroorzaakte hier in Belgie een storm van protest. Het aantal zenders vergroot toch niet, ze worden enkel in de huidige beste kwaliteit doorgegeven. Je kijkt toch ook niet meer in zwart-wit? Dit is wat mij betreft pure diefstal maar goed, als jij dit laat gebeuren is dit jouw keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We wachten inderdaad op HD-uitbreiding op Astra 3 zonder meerkosten vanaf het moment dat SD op Astra 1 uit de pakketten wordt verwijderd.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ziet liever een korting want het aanbod op de zenders is om te huilen.

 

Hoe kan de provider, canaldigitaal in dit geval korting gaan geven?

Als een zender met zijn uitzendingen overwegend geen gebruik wenst te maken van de HD kwaliteit terwijl deze wel op een hd transponder zit van de provider dan krijgt canaldigitaal ook geen korting van SES Astra.

Daarbij canaldigitaal maakt de inhoud van de programma's toch niet? Als de zender 24 uur bagger uit wenst te zenden dan moet je als kijker die zender er op aanspreken, niet je provider.

 

Volgend jaar zijn we dus eindelijk af van de SD erfenis en heb ik niet meer het gevoel dat een gedeelte van mijn abonnementsgeld misbruikt wordt voor het in stand houden van verouderde techniek!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou quattro dit is echt wel heel erg kort om de bocht dus je mag of kan je sd auto niet meer rijden maar moet erwel voor blijven betalen !!! Dus of je hebt geld genoeg of je snapt het niet .

Wat canaal nu gedaan heeft is gewoon per 1 nov 2014 basis + hd 17,97 p/mnd een andere naam gegeven basis HD alleen je reageert niet dus ga je ermee accoord dan die 12,97 steken ze in de zak dan .(als de sd zenders weg zijn )

Als ik dat zie bij die duitsers die pakken het fatsoenlijk aan en ook nogeen groter zender aanbod dan ! KIjk qwa techniek okay zeg ik goed Hd is beter dat wel , maar daar gaat het niet om hier in Europa kjiken nog miljoenen mensen sd hoor , en dat kan ik je vertellen als ze dit in anderen landen zo zouden doen stond het land of media op de kop , maar dit is ned niemand zegt ooit iets vind het allemaal wel goed .

 

Maar zal altijd wel zo blijven ben ik bang , dadelijk veranderd erweer iets en knikt iedereen weer wel klagen maar geen stappen ondernemen dan eens kjiken als we met veel mensen je abbo laten storneren dan moeten ze wel reageren want dan hebben ze geen klanten meer .

Ik heb zelf ook een abbo op de duitse Hd kanalen moet zeggen nooit zeik perfect beeld is er iets stuur je een mail en je krijgt direct antwoord terug dan op een fatsoenlijke manier .

 

Zo dit was het !!!

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noem eens een land of provider waar HD zenders gratis worden toegevoegd?

 

In Duitsland zijn, buiten de betaalkanalen, alleen de HD versies van SD kanalen gecodeerd en tegen betaling te bekijken. In Frankrijk worden door Canal+ HD zenders toegevoegd, moet iedereen binnenkort verplicht aan de eigen huurdecoder en gaat de prijs omhoog en ook in de UK heeft Sky de prijzen recent flink verhoogd en precies hetzelfde gebeurt bij Ziggo/UPC.

 

Dat er mensen zijn die achterlopen en nog steeds SD kijken is natuurlijk geen reden om de vooruitgang tegen te houden. Het is veel te duur om voor die relatief kleine groep nog steeds SD zenders in de lucht te houden naast de HD versies. Die SD kijkers moeten daarom gedwongen worden naar HD om te schakelen. Dat geldt zowel voor kabel, satelliet als DVB-T.

 

Frankrijk schakelt bijvoorbeeld volgend jaar over van DVB-T naar DVB-T2 en mpeg4, dus moet weer iedereen zorgen voor de juiste apparatuur. In 2018 gaan daar de eerste zenders in UHD uitzenden, dus weer zorgen voor de juiste apparatuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...