Ga naar inhoud


Ben ik eens benieuwd als die sd zenders verdwijnen!


1pm

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Hmn, een van de vele anomalieën van het Canaldigitaal abonnementen circus.

Er schijnen zelfs mensen te zijn die na opzegging en de poging daarna van CD om ze op andere gedachten te brengen, bedongen hebben dat op hun kaart alleen het 5 Euro HD pakket geactiveerd werd.  

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Klopt helemaal maar is geen anomalie. Dit was en is misschien nog steeds het meest gebruikte abonnement.

Wordt alleen al een tijdje niet meer afgesloten. Wel is bekend gemaakt dat de prijs verhoogd werd naar € 90,-- per jaar.

Intussen zijn er nog veel seca2 kaarten in gebruik met Set Top Box pakket.

CanalDigitaal heeft een jaar of 4 a' 5 terug circa 25% van de seca2 kaarten gratis omgewisseld voor een oranje seca3 kaart.

Waarom ze daarmee gestopt zijn is niet bekend maar laat zich raden.

De interesse voor de HD kanalen viel tegen en de Set Top Box gebruikers met een gratis oranje kaart bleven SD kijken.

Een enkeling daar gelaten, die kocht er een HD pakket bij voor € 5,- Te weinig respons om de omruil actie door te zetten.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Indertijd kon je door de kaart om te ruilen NED 1,2,3 in HD zien met ieder pakket.

Die reden is zoals  bekend weggevallen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels bericht gehad wel telefonisch dan volgende :

sd zenders gaan verdwijnen per 1 jan 2016 voor die 17,97 blijf je de HD houden ik heb dus 5 euri p/mnd hele pakket dus voor de sd zenders komt geen vervanging dan .

Er is weleen basis light kost 2,50 minder dan heb je wel minder HD zenders , dat wijf aan de foon tja snapte ergeen hol van maar is altijd zo wou me wel nog een abbo aansmeren met een ontvanger enz maar heb gezegd hoef ik niet dan zit je weer een jaar aan die gasten vast nl !

Toen heb ik gezegd dan zeg ik het op bij deze toen ging de wereld anders draaien , ik krijg nog bericht terug nu ben benieuwd dan .

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zouden ze nou echt denken bij Canal Digitaal dat abonnementshouders zich niet bekocht gaan voelen bij het afschakelen van de sd kanalen zonder dat daar dan wat voor in de plaats komt?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aangezien het HD pakket niet los verkrijgbaar is betaal je op dit moment een SD pakket + een meerprijs voor de extra HD transponders.

 

Wanneer ik het verhaal goed begrijp wordt SD nu HD en vervalt de meerprijs voor de HD transponders?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de meerprijs zou vervallen wordt het abo 5 euro goedkoper, het punt is dat er SD zenders gaan vertrekken waar je voor betaald en er daarna ook nog eens voor mag blijven betalen als ze eenmaal verdwenen zijn. Dat noem ik diefstal.

 

Bij mij was het FamileSD 14.95,- pm daar heb ik FamilieHD van gemaakt voor 5,- euro meer(19.95,-). Ik betaal nog steeds voor de SD zenders die 14.95,- dus als die er niet meer zijn betaal ik dus voor iets wat niet meer bestaat en verwacht ik daar compensatie voor doormiddel van een goedkoper abo of het toevoegen van HD zenders.

 

CanalDigitaal is lekker bezig zo om extra winst te vergaren over de rug van de klanten, mensen laten betalen voor lucht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor het programma pakket in de oude SD standaard betaalde je 14,95 voor de ontvangst van dezelfde progamma's in SD en HD nog eens 5 euro extra.

 

Eigenlijk zou nu de nieuwe standaard HD is, het HD pakket 14,95 moeten kosten en voor diegene die de zenders ook in SD willen zien 5 euro extra berekend moeten worden.

 

Het is een beetje simpel gedacht dat je voor alle SD zenders 14,95 en na uitschakeling van SD voor hetzelfde pakket zenders in HD nog slechts 5 euro zou moet betalen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...