Ga naar inhoud


Itho/Daalderop Eco Ventilator


Victoria22

Aanbevolen berichten

Goedeavond Steve.

Ik heb al op je schema site zitten rondneuzen, maar niets gevonden wat een schema betreft.

Ik ben in het bezit van bovengenoemde DC ventilator, maar de fan wordt waarschijnlijk door de electronica niet aangestuurd.

De fan meet in ieder geval weerstand , dus vermoed dat deze niet defect is. ( fan draait wel met de hand).

Zo te zien is het een PWM sturing die door middel van een Periflex aansluiting de 3 toerentallen omschakeld.

uit voorzorg heb ik 3 van de 4 elco,s op de print verwisseld voor nieuwe, zonder resultaat.

Het bleek dat de secundaire kant van het 9 volt bloktrafotje doorgebrand was.

Deze printtrafo vervangen voor een nieuwe, geen resultaat.

Heb je mogelijk een schema van de electronica print waar het volgende partnummer opstaat : HCCP1607 ?

De hele ventilator box heeft het volgende artikelnummer : 545-5036 en de versie is : 545-5036-001 met een productiedatum van ongeveer 4 jaar geleden.  

Er zit in principe 5 jaar garantie op de ventilatie eenheid , maar ben niet de 1e eigenaar , maar de 2e , zodoende heb ik geen aankoopbon.

Steve heb je toevallg ervaring met deze unit en mogelijk tips om het probleem op te lossen?

Bij voorbaat hartelijk dank.

V.G. Victoria22.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


neem even contact op met: projectsupport@ithodaalderop.nl

 

waarschijnlijk is jou print niet meer geschikt voor de huidige netspanning.en heb je een nieuw type print nodig.

 

of breng hem anders maar langs.

aangepast door Steve
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...