Ga naar inhoud


Triax 88 met 4 twin LNB's ook schoren?


astro iris

Aanbevolen berichten


Gast suriboy

@dirocca - kun je deze schoren kant-en-klaar kopen of is het toch een beetje klussen? IK heb een Traix-88.

 

Indien zo dan dacht ik een standaard verkrijgbare aluminuim strip te halen: 2000x15x2 mm te halen en deze zelf met bankschroef te buigen etc. Of is een 2000x20x2 aan te raden

 

Echter, mijn probleem is op de schotelarm de juiste stand vinden om te boren voor een gat?

 

Heeft iemand enkele tips voor mij?

aangepast door suriboy
Link naar reactie
Delen op andere sites

@dirocca - kun je deze schoren kant-en-klaar kopen of is het toch een beetje klussen? IK heb een Traix-88.

 

Indien zo dan dacht ik een standaard verkrijgbare aluminuim strip te halen: 2000x15x2 mm te halen en deze zelf met bankschroef te buigen etc. Of is een 2000x20x2 aan te raden

 

Echter, mijn probleem is op de schotelarm de juiste stand vinden om te boren voor een gat?

 

Heeft iemand enkele tips voor mij?

ik heb inderdaad ook gewoon alu latten gekocht en in de bankschroef wat bij geplooid. ;)

 

maar zoals Sprietje al zei, alu buis is nog steviger, al hoewel de alu latten ook prima hun werk doen.

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...