Ga naar inhoud


Acer A1-840FHD toetsen gaan steeds zwaarder


greekfalcon

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

de 'toetsen' op mijn Acer A1-840FHD tablet vereisen steeds meer kracht, soms moet je ze bijna door het scherm heen drukken. Aan en uitzetten helpt even maar daarna komt het probleem weer terug. Het gaat bijv. om de terugtoets maar ook binnen apps treedt het probleem op. Het toestel is niet geroot en draait Android 4.4.2.

Iemand een idee?

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik heb inmiddels een review van het apparaat gezien waarin deze problemen ook geconstateerd worden. Ook hier wordt gezegd dat de Android navigatietoetsen soms niet werken en dat er af en toe heel hard op het scherm gedrukt moet worden. Ik heb het apparaat gekocht bij de Mediamarkt en er zit nog garantie op. De vraag is nu of deze problemen aanleiding kunnen zijn om het te kunnen omruilen.

Wat denken jullie?

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omruilen zondermeer zal niet lukken want dat kan alleen binnen een bepaalde periode na aankoop, ik dacht 14 dagen.

Als je de originele Samsung software in gebruik hebt en daar lijkt het op zou ik het toestel wel bij Mediamarkt of bij een Samsung Service Point voor een garantiereparatie aanbieden.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jürgen: Het gaat om een Acer tablet en ik heb het idee dat de problemen bij het apparaat horen en dus niet middels een reparatie op te lossen zijn. Daarom dacht ik dat omruilen een optie was. Ik heb de tablet gekocht na het lezen van een positieve review, ik meen op Tweakers. Ik heb onlangs een andere review gelezen waarin de minpunten die ik nu ervaar gemeld worden. Had ik die eerder gelezen dan had ik de tablet nooit gekocht. Het lijkt mij dat een tablet niet goed functioneert als de navigatietoetsen niet altijd werken.

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen geschreven dat direct omruilen alleen mogelijk is binnen 14 dagen.

Als blijkt dat het apparaat niet te repareren is, zulks ter beoordeling van Samsung, dan is omruiling uiteraard nog steeds mogelijk.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...