Ga naar inhoud


tv vlaanderen vtm vier en 2be verdwijnen


thierry112

Aanbevolen berichten


Das vreemd, bij mijn LG tv blijven ze erin staan. Maar je moet die waarden invoeren bij toevoegen nieuwe transponder en daarna moet je die transponder toevoegen in die scanlijst herinner ik me. Jammer dat LG niet een fastscan mogelijkheid heeft, het is een heleboel werk om alle zenders in te voeren. Heb je die radio transponder er al ingezet, die met alle nederlandse radiostations, de meeste zijn zonder smartcard te beluisteren. Vermeld ook even welk type/model tv je hebt en of je Astra 1 en 3 ontvangt. Dan kunnen onze forumlezers je beter helpen hiermee..............

 

 

post-36388-0-41336200-1433528385_thumb.jpg

aangepast door dunhans

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, Thierry.

 

Deze zenders zitten allemaal op dezelfde frequentie in HD op Astra 23° Oost

Je kunt eens proberen die frequentie te wissen op je Smart Tv en daarna manueel toe te voegen met deze parameters.

11856 V
DVB-S2/8PSK
MPEG-4 27500 2/3

Alvast succes !

 

Satfeeds DX

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...