Ga naar inhoud


Op welke frequentie zit Melody Vintage Forever bij Fransat?


Aanbevolen berichten

In een nieuwsbericht http://fransat.fr/actualites/la-chaine-vintage-melody-proposee-en-option-sur-le-bouquet-fransat?id=94 op de site van Fransat lees ik dat de zender Melody Vintage Forever tot eind augustus FTA is te ontvangen.

 

Ik zie echter nergens een frequentie zodat ik deze op mijn tv met met mijn Fransat CI+ module kan bekijken.

Ook bij KingofSat en Lyngsat tref ik de zender niet aan.

Iemand een idee hoe ik deze zender kan zien?

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


Zojuist een blindscan gedaan op de 5°W. Op de 12565 V 29950  fec 7/8 zit net zoals o.a. KTO, Grand Lille TV....  ook Melody. Uiteraard niet vrij.

 

bijkomende info : http://www.telesatellite.com/actu/45596-la-chaine-musicale-melody-entre-dans-le-bouquet-fransat.html

  • Like 1

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Frans is niet geweldig maar ik lees dat klanten van Fransat 2 maanden gratis kunnen kennismaken met deze zender, niet dat ie FTA is. Als je met die module een canalsat-scan kunt doen komt ie op kanaal 40 te staan.

Melody HD zit op 12522 V op 19,2 oost zie ik net.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Melody HD zit op 12522 V op 19,2 oost zie ik net.

 

 

Prawo bedoelt : Melody Vintage Forever en dat is heel wat anders dan Melody op 19,2°.

 

De Franse zenders op de 19,2° behoren bij de "CanalSat" , De "Fransat" zit op de 5°W.

 

Als je het Frans niet machtig bent , even deze vrije vertaling.

 

Om deze zender te ontvanger, dien je in het bezit te zijn van een "FRANSAT" ontvanger , die HD (MPEG-4) kan ontvangen .

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist een blindscan gedaan op de 5°W. Op de 12565 V 29950  fec 7/8 zit net zoals o.a. KTO, Grand Lille TV....  ook Melody. Uiteraard niet vrij.

 

bijkomende info : http://www.telesatellite.com/actu/45596-la-chaine-musicale-melody-entre-dans-le-bouquet-fransat.html

 

Bedank voor de info.

Zojuist een tp scan gedaan en de zender staat er nu bij.

Even gekeken, maar lijkt me niet dat ik na augustus een aanvullend abonnement op ga nemen.

Grand Lille tv is voor mij weer wel interessant en de moeite af en toe te bekijken voorafgaande aan een bezoekje aan die stad.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...