Ga naar inhoud


verschillende kwaliteit ?


edbe

Aanbevolen berichten

ik heb nu op mijn slaapkamer de SAB titan III aangesloten op een Philips HD ready TV,

mij valt op dat deze beter beeld heeft dan mijn DM8000 op een Samsung Full HD TV.

zou dat liggen aan de HDMI aansluiting wat de DM8000 heeft?

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Wavefield T90

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb je ook als eens op een SD zender gekeken met beide ontvangers?

en wat is dan het verschil van beeld?

en heb je dezelfde instellingen staan

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, daar zie je ook verschillen....

bij de DM lijkt alsof de logo wat verwazig is, terwijl bij de SAB beter en mooi uitziet....moet alleen nog eens de SAB eens op mijn Samsung TV aansluiten en kijken wat dan het resultaat is...m

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Wavefield T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vergelijkt dus twee verschillende ontvangers, aangesloten op een andere TV? Dan is het lastig om een vergelijking te maken..

 

Waar je naar kunt kijken zijn instellingen op de ontvanger, en de kleureninstellingen op de televisies..Als een van de TV's bijv. op een hdmi-aansluiting staat die op game/pc-mode is ingesteld zal dat al een heel ander beeld opleveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al jaren eerder vermeld. De SAB geeft een prachtig beeld (zo'n beetje de enige plus van dit merk). Had na de DM7000 eerst een SAB gekocht op aanraden van mijn satelliet winkel. Beeld was hasrscherp en mooi van kleurbalans. Rest van het ding was bagger.. Gauw teruggegaan naar een DM800HD-PVR. Beeld was beduidend minder (een beetje wollig). Later een DM8000 gekocht die weer beter was dan de DM800HD-PVR maar nog steeds niet de kwaliteit van de SAB Ultimedia HD. Let wel! Ik praat over steeds dezelfde Samsung LCD TV.. Heb zelfs een "speel" XP-1000 die bijna het gelijke beeld geeft als de SAB... Maar ja.. De DM8000 wint weer op andere fronten en het beeld is ook zeker niet "slecht", maar zichtbaar minder dan dat van de SAB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...