Ga naar inhoud


Nl of BE IP adres


looney2

Aanbevolen berichten

Hang er eens een ander modem aan = ander mac-adres dus een ander IP-adres.

 

Of wijzig het mac-adres van het modem; sommige types kennen die functionaliteit (bv FritzBox)

 

Ik heb een modem netgear  en router linksys  hangen.

Heb eens een Fritzbox 7360  (van mijn tweede lijn) er aan gehangen,

Maar die reduceerde de verbinding tot 275 kbs/sec waar ik met de modem/router 345 stabiel haal.

Dus dat is geen optie.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Heb ik gedaan en idd de een wijst België en de ander Nederland aan 

mag ik hier uit afleiden dat diegene die Nederland geven Software gebruiken die bij de tijd is en/of beter ontwikkeld is?

 

Als je nou gewoon de citeer button gebruikt kunnen we zien wat je probeert te quoten, het wordt er niet leesbaarder op zo.

 

Ik heb geen idee hoe de geoip leveranciers hun updates verzorgen. Bij een dns wijziging is het zo dat dit ook een tijdje mag duren. Ik zou als ik jou was de mail van je provider doorsturen naar foxsports en eisen dat zij jouw ip adres vrijgeven. Jij kan er toch niets aan doen dat zij incorrecte info gebruiken?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is het inderdaad een Nederlands IP adres.

 

Dan moet je bij Fox zijn. Tot die tijd geen of minder abo betalen.

Niet volgens foxsports.

 

 

Fox Sports Go

geen toegang

 
Nederlands

Volgens onze systemen bevindt u zich buiten Nederland. Door licentie restricties is het niet mogelijk om buiten Nederland FOX Sports via internet te kijken. 

Indien u zich binnen Nederland bevindt, verzoeken wij u hier via het contactformulier melding van te maken. 

aangepast door looney2

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En wat zegt het contact formulier?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat zegt het contact formulier?

Geen idee, tot nu toe geen enkele reactie meer.

Of ze denken barst jij maar, of ze zijn nu navraag aan het doen bij iemand die er wel verstand van heeft. 

En dan kan het wel eens langer duren.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Geen idee, tot nu toe geen enkele reactie meer.

Of ze denken barst jij maar, of ze zijn nu navraag aan het doen bij iemand die er wel verstand van heeft. 

En dan kan het wel eens langer duren.

Heb nu al meerdere contact formulieren ingevuld, met hetzelfde verhaal en vraag om antwoord/actie. 

GEEN enkele reactie. hulde aan foxsports.

Dit gaat ze blijkbaar boven hun petje om.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Weer een paar weken verder, met een heleboel mailtjes en contact formulieren

Maar nog steeds geen enkele reactie ,weet niet meer hoe je dit asociale gedrag van zo`n flut bedrijf moet aanpakken .

iemand een idee.?

aangepast door looney2

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tenzij je een jaarkaart hebt kan je per maand opzeggen.

 

Wanneer je de klantenservice belt, kom je dan verder?

Kennelijk gaat dat kruisje achter je naam niet automatisch weg, en woon je voor hun nog steeds in België.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ditzelfde probleem met edpnet, Ik moest inderdaad vaak via een proxy kijken voor verschillende nl diensten anders kreeg ik inderdaad de melding van het feit dat ik in belgie zat.

Ik heb het opgelost door een internet abbo van CD te nemen. was toen meteen goedkoper uit.

bij mij deden ze er ook niets aan.

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is toch te belachelijk voor woorden? Als je een verklaring van je isp hebt waarin duidelijk wordt dat het een nl ip adres is en je geeft dat aan bij fox, dan zouden ze dat gewoon in de configuratie aan moeten kunnen passen zodat jij gewoon weer hun dienst kunt gebruiken.

 

Gewoon klanten negeren getuigt niet echt van respect voor de klanten. Zonder klanten geen business...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik bel sta ik in de wacht.

Niet betalen.......wordt je gewoon afgesloten.

En tsja, ik wil toch ook legaal naar voetbal kijken, maar drempel wordt zo wel lager gemaakt.

Een andere provider is geen optie, daar andere providers niet of helemaal geen voldoende internet aanbieden.

Mensen in de buurt, wordt zelfs het abonnement op gezegd, omdat ze de snelheid sq verbinding niet kunnen garanderen.

Als ik thuis kijk, doe ik het voortaan wel via een vpn, met hun apparatuur hebben ze dat toch niet door.

aangepast door looney2

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...