Ga naar inhoud


Nl of BE IP adres


looney2

Aanbevolen berichten

Vraag,

Hoe herken je een buitenlands ( uit België )  IP adres.

Want als ik wil kijken via foxsports go, krijg ik melding dat ik vanuit buitenland wil kijken.

Foxsports mailt dat ik een buitenlands IP adres heb.

Ik woon in Nederland.

Provider is EDPnet.

Via speedtest .net kom ik uit op Amsterdam.

aangepast door looney2

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Hmn, virusje?

 

Kijk je via een proxy?

 

Op dit moment geef je de indruk in Nederland/België te zijn, registrar is België

IP range zou België zijn.

 

Wanneer je sec naar je IP kijkt geeft Google informatie daarover dat je in België zou zitten.

Ander google output zegt free online Nijmegen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Vraag,

Hoe herken je een buitenlands ( uit België )  IP adres.

Want als ik wil kijken via foxsports go, krijg ik melding dat ik vanuit buitenland wil kijken.

Foxsports mailt dat ik een buitenlands IP adres heb.

Ik woon in Nederland.

Provider is EDPnet.

Via speedtest .net kom ik uit op Amsterdam.

 

Jouw IP adres komt uit in Ninove Belgie. Daar is je providers hardware gevestigt. Een vreemde situatie daar je de dienst wel op de Nederlandse markt afneemt.

 

Provider maar eens bellen dus en hen het probleem voorleggen.

 

Image1.jpg

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<<<<<Hoe kom je erbij hier internet af te nemen>>>>

Ik woon veraf (6 km) van centrale . de enige die mij het maximale haalbare (3 Mbit) wou aanbieden was EDPnet.

KPN zegt het is niet mogelijk en houd het op 1 Mbit voor mijn lijn.

Heb sinds aansluiting  11-11-2009 geen enkele uitval gehad, en altijd stabiel de 3 mbit verbinding gehad.

Dan heb je geen andere optie. en ben gezien de omstandigheden tevreden

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

<<<<<<<<

Jouw IP adres komt uit in Ninove Belgie. Daar is je providers hardware gevestigt. Een vreemde situatie daar je de dienst wel op de Nederlandse markt afneemt.

 

Provider maar eens bellen dus en hen het probleem voorleggen.>>>>>>>>>>>>>

 

Heb ik al gedaan, maar antwoord laat soms bij hun wel eens op zich wachten.

Zal wel dik na het weekend worden.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dus een reactie van mijn provider ontvangen.

Wij willen u vriendelijk melden dat wij uw huidig IP gecheckt hebben en u krijgt een NL IP-adres. De geolocatie van uw IP staat dus als Nederland ingesteld.

 

Wij raden u aan om de helpdesk van Foxsports te contacteren indien u het probleem blijft ervaren.

 

 

wel wie weet wat.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je huidige IP adres is nog onveranderd, nu is het afwachten of je IP adres een andere locatie tag krijgt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet je de stekker er eerst eens uit trekken,even wachten en weer aansluiten, zodat je een nieuw IP adres kan krijgen?

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet je de stekker er eerst eens uit trekken,even wachten en weer aansluiten, zodat je een nieuw IP adres kan krijgen?

Heb ik ook al vaker en over langere perioden geprobeerd (10 ,20 30, soms een uur), krijg telkens zelfde IP adres terug 

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

dat ip adres zal niet wijzigen. De isp meldt dat dit ip adres nu geografisch zich in nederland bevindt. Je zou contact kunnen opnemen met foxsports en de mail van jouw provider aan hun doorsturen. Er zijn verschillende bronnen die ip adressen geografisch bijhouden en niet allemaal zijn even accuraat.

 

Zoek maar eens op geo ip, en dan zul je zien dat er diverse geo ip bronnen zijn en niet allemaal even accuraat.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

>>>>De isp meldt dat dit ip adres nu geografisch zich in nederland bevindt. Je zou contact kunnen opnemen met foxsports en de mail van jouw provider aan hun doorsturen.<<<<<

Heb ik al gedaan echter, het antwoord laat op zich wachten.

 

 

>>>> Zoek maar eens op geo ip, en dan zul je zien dat er diverse geo ip bronnen zijn en niet allemaal even accuraat.<<<<<<

Heb ik gedaan en idd de een wijst België en de ander Nederland aan 

mag ik hier uit afleiden dat diegene die Nederland geven Software gebruiken die bij de tijd is en/of beter ontwikkeld is?

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...