Ga naar inhoud


Downloaden Dreambox control center op mijn Mac


Bossini

Aanbevolen berichten


Wat doe je dan?  Krijg je foutmeldingen?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bossini is aan de schaft...

;)

DCC heeft geen enkel nut op een Mac

die gaat nooit werken

wel deze als alternativ voor DCC op een Mac klick me erheen

 

Windows downloaden gaat wel maar wat wil je er mee - > Bootcamp OSX >< Windows.

als super LEEK moet je ook de apple eigen hulp oproepen en kom je hier uit

 

ciao

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

Oude koeien uit de sloot.... Het leek me toch relevant om dit hierbij te plaatsen...

 

Windows begint me de laatste tijd aardig de keel uit te hangen. Wegens het laatste jaar goede ervaringen met Apple spul ben ik de pro's en contra's van een Apple computer tov Windows aan het leggen.

 

Wat de Vu+ betreft heb ik in dit topic al veel antwoorden tegelijk gehad.

Op de Windows PC bewerk ik de "lamedb" zenderlijstfile met Dreamset. Bestaan de functies van Dreamset ook in iDreamX?

 

Merci!

Gert

aangepast door RaveMaus

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een paar keer een poging ondernomen met iDreamX en vond het een ramp. Voor de settings gooi ik de zaak van internet en sluit de oude XP-PC met Dreamset aan op de VU's.

Misschien moet ik Dreamboxedit voor de iMac eens proberen maar ik vond dat programma op de PC een stuk minder plezierig werken dan Dreamset. Dat kan natuurlijk toeval geweest zijn.

 

Wat de nadelen van de iMac tov. de PC betreft ben ik er 3 tegengekomen:

1- Een enkel programma als Dreamset is er alleen voor de PC

2- Hij is duurder

3- Je kunt er moeilijk zelf mee klooien als er iets vervangen moet worden. Aan de andere kant draait de Mac hier nu een jaar of 6 probleemloos en moest ik met de vele PC's een paar keer per jaar bezig.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bizar verschijnsel in dit verband:

Ik probeer DreamboxEdit voor de Mac te downloaden van de officiële site, maar zodra ik download aanklik is het enige effect dat de pagina vernieuwd wordt op exact dezelfde manier als wanneer ik op pagina vernieuwen klik. Heb het gisteravond ook al op diverse manieren geprobeerd, ook met oudere versies, maar het lukt niet.

Iemand een verklaring? Waar heb jij hem vandaan, Jürgen?

Moet ik naar zoiets geks als Pirates.tokolau?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Znx, Tonski. Het is net niet helemaal dezelfde plek als die waar ik het tig keer geprobeerd heb. Ik kwam steeds op deze terecht bij het goegelen:

https://dreamboxedit.com/category/download/osx-download/

Ik heb daar linksboven bij download op het zwarte Download Beta Mac Os geklikt en ook op de Beta Mac Os Downloads in het midden en de Von Dreamboxedits rechts.

Probeer het maar eens.

Een alternatieve site heb ik wel gezocht maar die van jou kwam ik nergens tegen.

Hoe kwam jij er?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, deed ik ook, of een paar keer ook Dreamboxedit Mac download, zoals vandaag weer; een paar geprobeerd en kwam op dezelfde die ik al aangaf.

Open die zelf maar eens en probeer te snappen waarom download aanklikken daar niet werkt terwijl het de officiële site is....

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei minplus:

Waar heb jij hem vandaan, Jürgen?

 

 

https://dreamboxedit.com/2017/06/17/dreamboxedit-7-2-0-0-macos-beta-2/

 

Ik kies nu maar voor de iets oudere versie omdat ik dan zeker weet dat die ook functioneert.

Na de download zie ik een bestand van 675 Mb in mijn Download map staan welk ik daarna gewoon kan installeren.

Om te downloaden wel op de juiste link klikken, zie bijlage.

Anders weet ik het ook niet 

Schermafbeelding_2019-02-26_om_09_26_38.jpg

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...