Ga naar inhoud


Kan je een zender toevoegen of wijzigen ?


haelewyn

Aanbevolen berichten

Concreet :  de zender ITV4+1 is van frequentie veranderd maar TVV heeft dat nog niet aangepast in een nieuwe zenderlijst.

Ik heb al op verschillende manieren geprobeerd om de preselectie te herprogrammeren naar de nieuwe en juiste gegevens maar dat lukt me maar niet. Als ik in het menu de transponder wil scannen krijg ik een lijst van +4000 zenders .. dus van alle transponders, 3 satellieten.

Kan iemand bevestigen of je in de SAT801 dergelijke wijzigingen zelf niet kan aanbrengen ?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij, ga naar menu; installatie; transponder instellen. Dan krijg je transponder wijzigen/scannen, nu kan je daar bij Tp freq de wijzigingen invoeren ook pol en symbolrate. Dan bij scan kan je ook wat invullen, en dan ok

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zit het / een probleem met de software. 

Als ik de gegevens invoer, krijg ik nog geen mogelijkheid om te bevestigen.

Wat ik wel kan, is de transponder scannen. Met de keuze uit gecodeerde zenders en vrij te ontvangen kanalen.

Bij de 7141 die ik had was dat dan geen probleem. Dan kreeg ik alle zenders die op deze ene transponder te zien zijn.
Bij dit toestel krijg ik dan een lijst van enkele duizenden gevonden kanalen op alle mogelijke transponders, wat me onlogisch lijkt. 

Als ik naar de juiste transponder ga, komt er automatisch ITV2 op.. en daarna dus bovenstaand probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Menu 

Selecteer: Installatie en geef OK

Selecteer: Transponder instellen en geef OK

Satellietnaam:    ASTRA2 selecteren met pijl rechts

TP frequentie:    10758    selecteren met pijl rechts (bij mij nummer 8)

Polarisatie:          Verticaal  (staat er al)

Symbol Rate:      22.000     (staat er al)

Selecteer nu SCAN en geef OK.

Even wachten.

4x Exit

ITV4+1 op nummer 461 bij mij.

 

Dit wel met de CanalDigitaal lijst. Dus mogelijk andere nummering met TVV

In originele lijst staat bij mij ITV4+1 op 313. Daar staat ITV4+1 nog wel maar geen beeld.

Of wachten tot CD de lijst weer aanpast met alle zendernamen die hier en daar verdwenen zijn.

aangepast door gps
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...