Ga naar inhoud


Verschil uitvoering Blu-ray speler


marcow

Aanbevolen berichten

Ik zag op internet dat er twee versies worden aangeboden:

 

 

Op de Nederlandse website van Panasonic  de  DMP-BDT460

Op de Duitse           website van Pansonic    de  DMP-BDT465

 

Ik heb de specificaties vergeleken maar kan verschil ontdekken.

De laatste is wel 30 euro goedkoper  .

 

Kan ik eventueel de Duitse versie kopen of krijg ik problemen met afspelen en WIFi.

 

 

Mvg Hans  

 

P

0

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Het verschil zal hem in de smart functies zitten, de ene voor de Duitse, de andere voor de Nederlandse markt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor het afspelen van een Blue-Ray disk niet, maar voor alle overige smartfuncties wel.

Wanneer je met de Duitse versie in Nederland naar een smart functie probeert te kijken heb je een grote kans dat je player aangeeft dat je in de verkeerde regio zit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vreemde is wel dat *****    deze Duitse versie in Nederland aanbiedt en dit er niet bij vermeld

 

Tja, heel goedkoop inkopen en met ruimere marge doorschuiven naar de klanten.

 

En zo lang ze zich beperken tot spelen van een Blue Ray disc zal er niets mis gaan.

En mocht er toch eens een klant zijn die tegen een probleem aanbotst, dan nemen ze een andere die wel de correcte versie is.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...