Ga naar inhoud


Paradox alarm systeem


Frans B

Aanbevolen berichten

Ik heb destijds (24 jaar geleden) de caddx zelf geinstalleerd. 1 keer vals alarm gehad, en dat kwam door een slecht werkende tamper switch in een bewegingsmelder. Natuurlijk om de zoveel tijd de accu's vervangen.

Nu wordt het dus tijd voor een upgrade. Heb de paradox sp7000 met ip150 module besteld. Ben benieuwd hoe het programmeren zal verlopen.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

 

wat betreft melders kun je het beste DD melders komen.

dit zijn dual melder infrarood en rader deze melders zijn wel iets duurder maar geven nooit een valse melding.

 

 

Dual melders in een woonhuis????

Dus de gehele dag in een minimagnetron rondlopen? :sick:

Oké er zijn (nog) geen bewijzen dat het schadelijk is en bij sommige melders kun je de radar ook uitzetten als het systeem uit staat maar dan toch zou ik geen Dual melders in mijn huis willen hebben als je voor hetzelfde geld ook een goede passief infrarood melder kunt gebruiken die ook geen vals alarm geeft maar wel zonder de radar werkt en dus ook niet van buitenaf al te detecteren is.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luister, 100% inbraakvrij zal nooit lukken. Daar maak ik mij geen illusies over. De bediening is draadloos dus bij de voordeur is niet nodig. Voorlopig heeft dit apparaat zijn nut bewezen.

 

Dat jij dat ding kan uitschakelen geloof ik, ik ga vooral uit van de gelegenheidsinbreker die niet via de voordeur komt.

 

Probleem is dat de gelegenheidsinbreker dit soort systemen ook steeds vaker tegenkomt en dus hetzelfde stukje "gereedschap" kan kopen als ik waarmee hij het systeem uit kan zetten voordat er een alarm is ontstaan.

immers 5 euro uitgeven om vervolgens een slordige 1900 euro per woning op te halen (dat was de gemiddelde buit in 2014 voor woningen) is bepaald geen slechte investering.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Probleem is dat de gelegenheidsinbreker dit soort systemen ook steeds vaker tegenkomt en dus hetzelfde stukje "gereedschap" kan kopen als ik waarmee hij het systeem uit kan zetten voordat er een alarm is ontstaan.

 

Nu ben ik toch wel heel benieuwd wat voor een magisch stukje gereedschap het betreft, dat jij zoveel moeite doet om het niet bij naam te noemen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de inbreker al lang weet waar het om gaat. Maar misschien dat je de onwetende huisbezitter kan helpen door te vertellen wat het is en wat er eventueel tegen te doen is.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onzin, je mobiele telefoon geeft meer straling af.

Maar wat erger is die radar detectie werkt vaak op 2.4 Ghz.... Niet klagen dat je WiFi niet goed werkt!

 

Mensen die de GSM meestal aan het linker oor houden hebben meer tumoren aan de linkerkant, mensen die de telefoon aan de rechterkant houden hebben meer tumoren aan de rechterkant.

Conclusie was echter "het is niet bewezen dat de plek van de tumoren wordt bepaald door het GSM gebruik", "maar iemand die veel belt loopt wel een hoger risico dan iemand die weinig belt "

 

Dan ben ik toch liever voorzichtig en hoef ik geen radar 24/7 in mijn slaapkamer als er ook andere detectie vormen zijn die prima of zelfs beter werken.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is maar goed dat ze niet zo meuren want anders krijg je straks nog telefoons met verplichte waarschuwings opdruk en mag je in geen enkele openbaar gebouw of werkplek hem meer gebruiken. Ik zie het voorlopig nog niet gebeuren: er moet nog eerst een lobby groepje voor opstaan!

 

Gokje voor gereedschap: Zijkniptang ;)

aangepast door theparasol
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...