Ga naar inhoud


Paradox alarm systeem


Frans B

Aanbevolen berichten


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Voor elke betrouwbare link "voor" is er in dit soort gevallen ook een betrouwbare link "tegen" te vinden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je roept wel meer angstaanjagende dingen hier maar dit slaat alles.

 

Nodig me maar een keer uit, zal ik je met eigen ogen laten zien hoe ik zo'n draadloos flutsysteem (een andere benaming heb ik er nl. niet voor)  terwijl die aan staat en zonder dat er een alarm ontstaat binnen 10 sec buiten werking stel.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarom doe je daar zo geheimzinnig over?

Het vragen naar "sleutels" dan wel het bekend geven van sleutels is volgens de sat4all huisregels niet toegestaan! :)

 

Wanneer Gerrit hier gaat vertellen hoe je dat doet, kom ik een keer bij Gerrit op de koffie! :D 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hier even het resultaat. Ik heb het systeem aangeschaft. De SP7000 centrale met K35 keyboard en de RX1 + REM1 voor de remote bediening. Tevens de IP150 module voor internetverbinding. Na wat stoeien met het programma winload heb ik alle functies werkend. Dus : 2 verschillende groepen, met meerdere zones, afstandsbediening en internet bediening. Alarm report dmv email en een bel op de mobile. Ik hoor dan een sirene gaan. Ik kan ook via de iPhone app alarm in en uitschakelen, en tevens 5 programmeerbare uitgangen voor verlichting bijv.

Het is voor een beginner niet goed te doen, maar dat zullen andere systemen ook wel zijn.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen die de GSM meestal aan het linker oor houden hebben meer tumoren aan de linkerkant, mensen die de telefoon aan de rechterkant houden hebben meer tumoren aan de rechterkant.

Conclusie was echter "het is niet bewezen dat de plek van de tumoren wordt bepaald door het GSM gebruik", "maar iemand die veel belt loopt wel een hoger risico dan iemand die weinig belt "

 

Dan ben ik toch liever voorzichtig en hoef ik geen radar 24/7 in mijn slaapkamer als er ook andere detectie vormen zijn die prima of zelfs beter werken.

 

suc6

 

Gerrit

ik moet er eigenlijk niet op reageren maar ik doe het toch maar even.

 

zie de foto's

ik weet echt niet waar jij die onzin op baseert.

 

post-59018-0-87082100-1454012354.jpg

 

 

kijk even naar de mooie recht gele lijn.

 

ik denk dat een vliegtuig op 10 km met zijn rader meer straling naar beneden straalt dan de dual melder. :D

en wat doe jij als je langs een RADER controle rijdt?

 

maar ik heb er geen verstand van...

 

maar iedereen moet het zelf weten natuurlijk..

 

we wonen in een vrij jaar :D

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet ik wel aan hodenkanker ten gronde gaan want ik loop de hele dag met 2 smartphones in mijn broekzakken.

Hersentumoren heb ik dan ook al vanwege dat vele getelefoneer.

En wat dacht je van al die zenders waar ik met mijn edele delen in mijn beroepsleven voor heb gestaan?

Bluetooth in de auto, thuis de wifi. En wat dacht je wat het lichtnet niet afstraald aan rotzooi.

Mensen we gaan allemaal dood aan een stralingsziekte, zeker in Nederland waar iedere lantaarnpaal zo´n beetje een zendmast voor DVB-t, WLAN, DAB+, FM, AM en wat weet ik al niet wat nog voor een HF er door de ether tettert.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...