Ga naar inhoud


tuxbox commander downloads voor kodi lopen dood.


Aanbevolen berichten

Hi,

ik zou graag eens tuxbox commander gebruiken voor mijn kodi, maar alle links lopen dood.

Bepaalde melden, verwijderd vanwege auteursrechten.

Is dit een betalende app? indien ja, dan zal ik moeten zoeken naar de officieel site, want die mag hier niet gemeld worden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gebruik ik dan echt de verkeerde zoekterm  :confused: ? Ik vindt deze niet, en als ik een link vindt is het 404 of verwijderd vanwege schending auteursrecht (op open source?).

??? Met dezelfde zoekterm via een andere isp, meteen raak, met dezelfde zoekterm?

kunnen bepaalde isp's andere zoekresultaten opleveren? ik had bij hem mijn laptop bij.

 

reden bewerking, vindt deze hier nu wel  :crazy:

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas krijg ik na het testen (heb een ongeval gehad) een scryptfout.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, maar tuxbox werkt niet bij mijn kodi 14.1. Scryptfout.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...