Ga naar inhoud


Hoe file installeren?


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

Ik heb van iemand een file reis.html in html formaat gedownload. Ik wil die op m'n tablet plaatsen en als mijn reisgids gebruiken....

Ik wil die nu op mijn Oewai installeren, ik open met Hisuite en daarin kan ik alleen voorgekauwde koek slikken en weet nie of ik die kan plaatsen?

Normaal met een browser open ik op de PC die file, off-line.

Kan dit ook onder Android of loop ik hier nogmaals tegen z'n beperkingen aan?

 

Ik heb de *.html file en de bijhorende dir's geplaatst op een externe SDkaart in de hoop met Chrome of opera die te kunnen openen, maar lukt nie GRRRRR!

aangepast door Jan Ambers
Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb tablet heropgestart, en via bestandsbeheer naar die EXT SD kaart gesurd, en BINGO het loopt!

 

Fout zal mounten van die SD kaart geweest zijn vermoed ik...

Zou handiger zijn moest er een verkenner zijn die loopt op de Androidtablet, en die kan linken via USBpoort met mijn Oewai tablet...

 

Nu verschijnt er onderaan:

Deze webside gebruikt cookies enz .... en ik verlies 1.5cm aan nuttige beeld inhoud

Akkoord gaan met die cookies lukt niet omdat ik off line werk, hoe kan ik die melding wegkrijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jan, ik weet niet wat je aan het emmeren bent. Is het niet handiger als je die HTML pagina even afdrukt naar PDF en dan die PDF op je android zet?

 

Tablets zijn gemaakt om online te werken. En offline HTML werkt meestal ook niet door alle verwijzingen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel eenvoudig, een kennis had een reisverslag gemaakt met kaarten en foto's.

Da sprak me aan en ik vond het mooi, zo mooi dat we er ook naartoe gaan...

Ik heb dit reisverslag gedownld en op m'n pc loopt het oof line.

Ipv die pc pak ik een tablet mee, en wil dit ook offline op de tablet kunnen bekijken 

Vanaf hier start m'n probleem

Nu is het al zover opgelost, dat dit reisverslag ook offline op de Oewai loopt maar met die cookie melding,

en die krijg ik nie weg.

Nu dacht ik om met een editor die cookie opdracht weg te kunnen doen...

Dit is m'n 2de probleem...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke free HTMLeditor wordt wegens zijn gemak en vlotheid aangeraden? Of op PC en of onder Android?

 

Na wat googelen dit gevonden:

 

http://www.techsupportalert.com/best-free-html-editor.htm

 

Hier worden er verschillende besproken maar wat is de vlotste en gemakkelijkste en "beste"?

Ik kan ze moeilijk allemaal testen?

Oh ja ik werk nog altijd met XP...

aangepast door Jan Ambers
Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal veel te omslachtig.

 

Ik heb dit ook vaker gedaan. PDF van printen en klaar.

 

Een alternatief is om de site te kopiëren naar MS-Word. Google docs gebruik je dan op de tablet om het document te openen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...