Ga naar inhoud


SAB Nova Android zenderlijst inladen en sorteren zenders


reinsat

Aanbevolen berichten

Hallo forum leden,

Ben een aantal maanden geleden besmet met het sat virus.

Heb met toen een VU+ SOLO 2 aangeschaft want onze 12 jaar oude TOPFIELD 5500 was aan vervanging toe.(geen HD en sowieso achterhaald)

De VU was toch wel meer werk dan ik dacht want beheers dat ding nu na 3 maanden ondanks veel inlezen en op fora zitten verder nog maar amper . Omdat we steeds meer zenders begonnen te missen en de komende tijd er nog een paar (SD) gaan verdwijnen begon de tijd wel te dringen. Heb dus via via de hand kunnen leggen op een nieuwe en gebruik gereed gemaakte gemaakte SAB Nova.

Tot mijn stomme verbazing ........ wat een fantastisch apparaat!!!!!!

Onze oude HD ready  van 10 jaar oud leek wel gereviseerd. Wat me ook opviel (kom uit de audioscene ) is dat de geluidskwaliteit uitzonderlijk is (zelfs als het een duurder app zou zijn geweest.

Nu kom ik eigenlijk bij de vraag. Kan iemand mij helpen aan een echte handleiding. De bijgeleverde zegt bv niets over het sorteren van de diverse zenders en de wijze waarop je FAV lijsten maakt.

Net daarmee ging ik de mist is, was wat aan het proberen en ineens kon ik drukken wat ik wou maar kwam niet meer op de zenders zoals in het basis pakket CD.

Uiteindelijk maar het app weer alles in laten laden (19,2/23,5/28.3) en dan maar hopen dat we straks weer de gewenste zenders kunnen zien.

Heb bij de VU trouwens al zenderlijsten kunnen bewerken en inladen , kan dit bij de SAB ook , heb wel iets langs zien komen maar kan het niet meer vinden.

Dus concreet : zou graag zenderlijsten willen inladen en/of weten hoe ik zenders kan sorteren/ fav lijsten maken. 

Vast bedankt degene die de moeite neem t!!!!!

 

REIN

Link naar reactie
Delen op andere sites


als je in dtv zit druk dan op de linkse knop onder de rode toets.

nu krijg je een menu te zien  ga na dtv instellingen daarna kan je zelf zenderlijsten downloaden  in DB management,

kan je een e2 zenderlijst erin laden zet je zenderlijst op je usb stick daarna laden zoals hier boven omschreven.

suc6 ermee

aangepast door alles is simpel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...