Ga naar inhoud


Weet iemand welke TV-bandbreedte Telenet & Proximus gebruiken?


riji
Ga naar oplossing Opgelost door zzzzzz,

Aanbevolen berichten

Ik heb de knoop doorgehakt en bij Proximus het Maxi pack besteld; installatie eind volgende maand.

Ik had nog even gedacht aan Telenet TV-met-een-kaartje voor de hoofd-TV en een digicorder voor de 2e TV zodat mijn vrouw enkel de afstandsbediening van de TV zou nodig hebben, maar toen bleek dat je op deze wijze niet interactief kan werken: dus ik moest 2x PlaySports betalen: op het kaartje + op de digicorder; streamen vanaf de digicorder naar de TV-met-kaartje kan ook niet.

 

Ik heb meer dan 10 jaar geleden nog Scarlet gehad: gestopt wegens een erbarmelijke administratie.

Nu heeft mijn schoonzus Scarlet en ze heeft al vaak problemen gehad, in het bijzonder met een zwakke helpdesk.

Ik zou Scarlet enkel nemen als het budgetair moest. 

aangepast door riji
Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien moet je dan doen als sverige en enkel FTA zien, geen gedoe met brakke klantendienst en administratie  ;) .

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Het is u die met onzin komt hoor, met een goede variabele bitrate voor H.264 komt men al een heel eind, en, er zijn ook nog enkele andere zaken die meespelen.

Niets onzin we hebben het hier over h264 en niet over hevc aka h265. en dat zal gewoon niet beter kunnen dan h264 level 4.1. bedoel alleen tezeggen dat bijvoorbeeld CD zegt dat de kwaliteit niet minder word door nieuwe encoders maar je kan mij echt niet wijs(en ook overduidelijk tezien) maken dat 4a5mbit/s vbr met zo nu en dan een uitschieter naar 8a9mbit/s een goed hd plaatje geeft.

 

Hoe het bij andere aanbieders gaat weet ik niet maar bij CD met 20 hd/sd zenders die 56mbit/s moeten delen zal nooit een goed plaatje geven.

aangepast door wapper
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...