Ga naar inhoud


Formule 1 FTA te ontvangen via satelliet?


a33

Aanbevolen berichten

Even een vraagje namens mijn schoonzoon:

Weet iemand of de Formule 1 dit seizoen live FTA te ontvangen is via satelliet in Nederland?

 

Ik begreep dat het op SKY sport komt, maar dat is gecodeerd volgens mij.

Weet iemand een alternatief?

Of anders: Op welke zender(s) worden de uitgebreidste samenvattingen FTA uitgezonden?

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dankjulliewel!

 

@satmaat:

Handige overzichtswebsite, zeg! Rood is FTA, begrijp ik?

Channel 4 staat er voor morgen nog niet bij, maar in je andere link zie ik dat daar de echte live-uitzendingen ook pas in april starten.. :)

 

Groet,

A33

aangepast door a33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

channel 4 staat ook de race niet in EPG.Op RTL duitsland wel

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@satmaat:

Handige overzichtswebsite, zeg! Rood is FTA, begrijp ik?

Channel 4 staat er voor morgen nog niet bij, maar in je andere link zie ik dat daar de echte live-uitzendingen ook pas in april starten.. :)

 

Klopt,

staat ook in de Channel4 link, morgen alleen de highlights op Channel 4 (HD).  http://www.channel4.com/tv-guide/2016/03/20/C4/29175376

 

"Channel 4 coverage will begin over the weekend of March 18th-20th with build up to, and comprehensive highlights coverage of the 2016 Formula 1 Australian Grand Prix weekend. Channel 4’s first live race will be the 2016 Formula 1 Bahrain Grand Prix, broadcast over the weekend of 1st-3rd April."

aangepast door satmaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op m'n Solo2 kan ik via een stream naar GEM (Australische zender) kijken, daar wordt F1 ook op uitgezonden.

volgens de TV gids geen F1 op GEM

http://www.freeview.com.au/tv-channel/?serviceid=391134

 

RTBF2 is ook via stream te zien

http://www.rtbf.be/livecenter/?category=14

 

Morgen fta op RTL Television (19.2°E)

of met emu op de Zwitserse zenders (13.0°E)

RTS Deux HD, RSI LA 2 HD, SRF zwei HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens de TV gids geen F1 op GEM

http://www.freeview.com.au/tv-channel/?serviceid=391134

 

Ow het stond in de rechterbovenhoek een tijdje vermeld. Dan zal ik het verkeerd begrepen hebben  ;)

Heb de zender vandaag pas ontdekt, wordt er steeds autosport op uitgezonden? Want in de voormiddag heb ik wat naar V8 supercars gekeken en vanavond wat naar WRC rally van Mexico.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de VRT is het weer niks zeker?

Play Sports heeft de rechten, de GP van België komt wel op Sportza.

 

Voor een overzicht wie welke race uitzendt per land:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_broadcasters

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor veel Belgische kijkers is formule1 ook te zien op RTBF2, via DVB-T is dit ook gratis.

Nu te zien via DVB-T op La Deux van de RTBF

en op RTL Duitsland via satelliet FTA

 

Satfeeds-DX

post-79750-0-14277800-1458456360.jpg

post-79750-0-14702300-1458456361.jpg

post-79750-0-98671600-1458456361.jpg

post-79750-0-00899900-1458456363.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...