Ga naar inhoud


Wijzigingen bij forumsoftware, ben steeds afgemeld, zelfs bij het typen.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Vraagje voor de moderator of administrator.

Ik gebruik al een redelijke tijd windows10, met google chrome.

bij het openen van google chrome, en het bezoeken van sat4all, log ik in zoals te zien op de foto:

post-40019-0-56069100-1458590294_thumb.jpg

Sinds vandaag ervaar ik het probleem, dat ik tijdens het typen op een bericht, wordt afgemeld. Zeer vervelend, normaal gebeurd dit maar, als ik een poos de browser op sat4all laat staan.

Google chrome is wel ingesteld, om geschiedenis,cookies, automatisch invullen e.a., te wissen als ik deze afsluit. Cclaener, wist dan ook nog eens de cookies, geschiedenis enz op, als ik de browser afsluit.

Tot gisteren, geen probleem, maar vandaag al 4 keer ingelogd, in een half uurtje.

Is er een update geweest van de forumsoftware of onderliggend eigen aan sat4all?

Of heeft microsoft iets buiten mijn wil en zicht iets gewijzigd in windows10. Verleden week wel een serieuze update gehad, maar toen had ik dit probleem niet.

Alvast op voorhand bedankt voor de reactie en hulp.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik gebruik Chrome en, uiteraard, Windows 10 en geen enkel probleem. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merkwaardig, had het gisteren na mijn bericht nog, vandaag, nog niet zo direct opgemerkt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag kan ik geen pm sturen naar een moderator  :(

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou maar eens een scan uitvoeren met adwcleaner en/of malwarebytes.....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tot nu toe is deze klacht door niemand anders gemeld, dus....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...