Ga naar inhoud


TV-Vlaanderen - Nieuwe CI-module


Aanbevolen berichten

Daarom altijd beginnen met ''Ik vind dat jij een ... bent", vrijheid van meningsuiting.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Maar, dat is ook een CI+ module?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

En die info klopt niet.. Dit is de CI+ voor Telenet en niet voor TVVlaanderen.... De TV Vlaanderen heeft een rode opdruk met M7 erop en draait Viaccess ORCA.... Zie de TV Vlaanderen website..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het moment van het schrijven, werkt de rode module net zoals de witte module met kaart. Heel merkwaardig zelfs, gaan de zenders bij die rode module op een vu duo en xp1000, sneller open, dan de witte met geldige kaart. bepaalde zenders worden met die module beter gedecodeerd. Als je opneemt op dezelfde transponder, kan de witte een zender meer decoderen tegelijkertijd.

Zolang M7 de + niet activeert, is die in feite in elke ontvanger bruikbaar die ci ondersteund.

Of en wanneer M7 die + zal activeren is een groot ?.

Ik heb eens getest om bvb cd te decoderen met een witte met kaart en tvv, met die rode tezamen, en dat was een ramp.

Bij vti, kan je bepaalde zaken,zenders etc, toewijzen aan een bepaalde ci, wat bizarre werk is, maar toen leek het wel een beetje te werken naar behoren.

Pli heeft die optie nog niet.

Niet dat ik die module in de hemel prijs, maar voor iemand die tevreden is met èèn tv toestel, en niet of nauwelijks zal opnemen, en redelijk toekomst verzekerd wil zijn, kan zo'n module riskeren. Dit is uiteraard mijn mening.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Die + gaat aan zodra het door hun berekende kantelpunt is bereikt. Dus géén Seca kaart afmelden en zeker geen nieuwe MZ boxen accepteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, geen mz bak voor mij. Maar als ze geen restricties gebruiken, wat is het voordeel dan om bij hen de + "actief" te zetten?

Ik heb hier zo een dat + aanstaat, en ervaar geen minder narigheid op het moment, dan met een module zonder +.

Met die ci+, neem ik zelfs nog ongecodeerd op.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo iedereen

 

ik heb mij een module aangeschaft als deze TozedoG  , namelijk de telenet ci+ module met smartcard. Module en smartcard gaan samen  ik heb dit geprobeerd met de nagravision interne smartcardreader en met de deltcam twin in mijn technisat digit isio ontvanger.  De smartcard is niet apart te gebruiken.  De ci + module wordt wel herkend in in panasonic plasma tv uit 2010  en ook in mijn technsat digit iso stc. 

Daarop heb ik mijn smartcard van tv vlaanderen overgelaten aan iemand die deze nog goed kon gebruiken met een oude philips DSR ontvanger. Aldus ben ik geen tv vlaanderen gebruiker / klant meer na 6 jaar .  Het enige dat ik nog kwiijt wil is dat tv vlaanderen 6 jaar geleden de enige aanbieder was die compatbel was met eigen hardware.  Dit is ondertussen veranderd  (nu is telenet dat ook ) alsook het  verschralende aanbod van tv vlaanderen voor de klanten van het eerste uur.

 

 

Hereberie1234..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ tonski

 

iedere module die niet van tv vlaanderen is  is niet certificeerd ,  aston ,  deltacam , maxcam ....... ; iedere ontvanger die niet van tv vlaanderen is is ook niet gecertifceerd  , vu +  xtrend , maxdigital,  formuler,  dreambox ......  Wat is daar nu zo mis aan ?  Heeft elk niet gecertificeerd materiaal dan geen recht van bestaan  ik dacht het niet, het forum staat er vol van  dus op naar de 50K berichten  . De tv vlaanderen smartcard seca 3 hoeft in bepaalde gevallen geen dure ijskrabber te worden zoals hier soms wordt beschreven.  Zo'n kaart kan je immers overdragen aan iemand die het abonnement wil en kan verder zetten.  Dit formulier zit ergens verborgen in de website van canal digitaal en ook van tv vlaanderen . Ik heb er destijds 80 € voor betaald , ik deed deze dus van de hand aan een prijsje zoals op tweedehands.be , Er was immers enorm veel vraag naar dergelijke nog actieve kaarten zodat ik er om zeggens op verrassend korte tijd van af was. Het verbazendste was nog dat het een ex-tv vlaanderen dealer/installateur was die dit overgenomen heeft , een tweede verrassing dus;

Ik heb mijn overgang naar telenet daarmee grotendeels betaald (en dus gered ) Het antwoord op uw laatste vraag is jazeker, en ik ben heel tevreden.

 

Hereberie1234

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...