Ga naar inhoud


Jeem TV verdwenen


urnammu

Aanbevolen berichten

Ik heb al een tijdje last van een verdwenen Jeem TV op Hotbird.

 

Ik heb een Moteck rotor, Triax 110, inverto black ultra, en Linux server met dvBSKY S950C tuner kaart, en woon in Oost-Vlaanderen.

 

Vandaag terug op het dak gekropen om alles nog eens goed uit te lijnen, maar blijkbaar was dat toch niet de oorzaak. Ik kan vlot alles van astra 28.2E tot atlantic bird 12.5W vangen, zelfs MBC op Badr, en honderden kanelen op Hotbird. Alleen, Jeem TV is daar nog steeds kantje boord, terwijl dit vroeger wel zonder problemen werkte. Enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn? Of zijn ze gewoon met minder vermogen gaan uitzenden recentelijk?

 

Ik ben ook eens gaan zoeken naar Jeem TV op Eutelsat 10A, die blijkbaar een loeihard signaal zou moeten geven. Echter, niets te vinden. Zou dat kunnen liggen aan die exotische symbol rate van 11814, waar misschien mijn software / hardware niet mee overweg zou kunnen?

 

Bedankt!

 

 

 

11814
Link naar reactie
Delen op andere sites


hier toch beeld op jeem europe als die bedoeld op hotbird

http://nl.kingofsat.net/find.php?question=jeem&Submit=Zap

post-41606-0-32749900-1463339999_thumb.jpg

post-41606-0-95249500-1463341625_thumb.jpg

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb al een tijdje last van een verdwenen Jeem TV op Hotbird.

 

 

 

Alleen, Jeem TV is daar nog steeds kantje boord, terwijl dit vroeger wel zonder problemen werkte. Enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn? Of zijn ze gewoon met minder vermogen gaan uitzenden recentelijk?

 

Ik ben ook eens gaan zoeken naar Jeem TV op Eutelsat 10A, die blijkbaar een loeihard signaal zou moeten geven. Echter, niets te vinden. Zou dat kunnen liggen aan die exotische symbol rate van 11814, waar misschien mijn software / hardware niet mee overweg zou kunnen?

 

 

 

Hier in Menen geen probleem om Jeem te ontvangen op 10°E en 13°E.

Misschien de bekabeling eens controleren op vocht en de F-connectoren herbevestigen.

Eén draadje van de buitenmantel van je kabel tegen de koperkern kan slechte ontvangst opleveren.

 

Satfeeds-DX

post-79750-0-67407600-1463342432.jpg

post-79750-0-27483900-1463342433.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb al een tijdje last van een verdwenen Jeem TV op Hotbird.

 

Ik ben ook eens gaan zoeken naar Jeem TV op Eutelsat 10A, die blijkbaar een loeihard signaal zou moeten geven.

 

Bedankt!

 

 

 

11814

 

http://www.flysat.com/e10a.php

Ook hier gecheckt , loeihard & FTA signaal van Jeem Europe (120cm Gibertini)

Jeem HD & Jeem TV SD zijn gecodeerd in Biss , enkel Jeem Europe is FTA !!

Ook de zenders van 9°oost worden natuurlijk meegecand => pokke :( 

Miljaar , da' wordt straks weer "alles opruimen" in de lijst van 10°oost !!

 

Mijn ontvanger: Ferguson Ariva 102 mini

Dit zou met elke digitale ontvanger moeten gaan , tenzij .... 

er zijn (nog oudere DVB-S2) ontvangers waar SR bv tot 15000 gaat ,

dan heb je natuurlijk pech !! Weinig kans dat dat bij jou het geval is !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...