Ga naar inhoud


uhd 4k op de kabel


Aanbevolen berichten


Is dit gescand met een solo 4k?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd zo'n ontwikkeling, aangezien ik dacht dat DVB-C bij KPN-ITNS een aflopend verhaal was?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou dit te maken kunnen hebben met het E.K? En zijn er geen olympische spelen? Mij is verteld, dat deze in UHD zou zijn, maar zou npo3 dan al UHD gebruiken cq. Klaar zijn? En hoe kan je een 4K signaal ontvangen op een Hd toestel.

Ik hoop dat hier iemand met technische kennis, het een en ander kan verklaren.

Ik weet wel dat een fastscan lijst ook 4K zenders geeft, maar beeld, niet getest.

@ t.s. Betrof het een fastscan met bijhorende gegevens, of een blindscan of een gewone scan?

Een fastscan zou die 4K kunnen verklaren, het andere?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou dit te maken kunnen hebben met het E.K? En zijn er geen olympische spelen? Mij is verteld, dat deze in UHD zou zijn, maar zou npo3 dan al UHD gebruiken cq. Klaar zijn? En hoe kan je een 4K signaal ontvangen op een Hd toestel.

Ik hoop dat hier iemand met technische kennis, het een en ander kan verklaren.

Ik weet wel dat een fastscan lijst ook 4K zenders geeft, maar beeld, niet getest.

@ t.s. Betrof het een fastscan met bijhorende gegevens, of een blindscan of een gewone scan?

Een fastscan zou die 4K kunnen verklaren, het andere?

Een gewone kabelscan

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Een gewone kabelscan

Zou je mij het resultaat in de vorm van je settings kunnen toesturen?

En om welke provider en ev. regio gaat het precies?

  • Like 1

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je me a.u.b. ook je settings sturen? Het bestand lamedb uit de map /etc/enigma2 is voldoende.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...