Ga naar inhoud


Geen signaal na zappen


Boety

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een dreambox 800 hd. Ik heb het volgende probleem als ik van zender 1 zap dan krijg ik na zender 7 geen ontvangst meer. Als ik dan weer naar zender 1 zap dan heb ik ook geen beeld. Pas als ik aan de kabel bij de duo lnb kop even los draai en weer vast dan komt het signaal terug. Ik heb al een nieuwe lnb kop gekocht maar daar ligt het niet aan.

 

Groet,

Boety

Link naar reactie
Delen op andere sites


Effectief geen signaal meer of gecodeerd signaal? (cam-probleem?)

Negeer dit maar.

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een typisch verschijnsel van de dm800 HD.

 

Eerst zou ik een andere voeding proberen.

Als dat niet helpt een andere lnb van een ander merk proberen.

DM heeft vaak problemen met zijn disecq signaal waardoor er veel switchen niet samenwerken met dream.

 

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een andere voeding geprobeerd maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb de dreambox aangesloten bij iemand die ook een dreambox 800 heeft. Zijn dreambox werkt zonder problemen maar als ik mijn dreambox aansluit blijf ik hetzelfde probleem hebben ik moet dan de kabel eruit halen en er weer in doen om signaal te krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bezit ook een dm 800hd bij mij het zelfde probleem, opnieuw flashen heeft niet geholpen.

Kan alleen hotbird 13E ontvangen, op Astra 19,2 sommige zenders, op Astra 23,5 alleen als ik hem aan doe heb ik zenders, na een minuut geen ontvangst meer, alles staat op nul.

Diseqc vervangen helpt ook niet, zelfde probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Sterker nog: een nieuwe DM800-SE is 70% in prijs gedaald! Ze zien de bui inmiddels goed hangen. Van €369 naar €189,- Ze worden nu bang dat ze die 400Mhz bakjes niet meer gaan kwijtraken. Oude voorraad moet er nu met spoed uit zeker nu de OpenPli devs deze al ruim een jaar niet meer aktief ondersteunen. Daar gáát de trendsetter van Linux boxen.. Te lang op eenzelfde product ingezet en nauwelijks innovatie....

 

Een mooie twin tuner op 1300Mhz heb je ook al voor €200,-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Sterker nog: ik heb de Mutant HD500C voor de kabel en dat werkt prima. Daarintegen is echt alles nu sneller dan de Dreambox (muv de 7080 en 820).. Ik heb heel recent een VU+ Solo SE V2 aangeschaft... Man, man, man wát een verschil! En die heb je al voor €200. Bezit je meteen een twin-tuner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...