Ga naar inhoud


Welke merken zijn er nog meer met satelliet en kabel tuner er in zoals Zgemma.


san

Aanbevolen berichten

Ik sta voor het volgende probleem.

Ik maak gebruik van canaldigitaal smartcard en van een ziggo smartcard en wil van de 2 aparte dreamboxen af wil maar 1 tuner bij mijn tv.

Nu weet ik alleen de Zgemma is een mooi kastje maar daar in kan ik maar 1 smartcard kwijt en de dreambox 8000 is mij veel te duur en mij te groot welk merk wat ook openpli aan kan heeft 2x een smartcard voor een betaalbare prijs met een kabel en satelliet tuner on board.

aangepast door san

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet niet wat voor een tv je hebt, maar de meeste nieuwe type platte tv's hebben allemaal een Ci+ slot.

Dus als je dan een module koopt op marktplaats (of huurt bij Ziggo) kan je daar je Ziggokaart in kwijt.

Scheelt dus weer 1 decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta voor het volgende probleem.

Ik maak gebruik van canaldigitaal smartcard en van een ziggo smartcard en wil van de 2 aparte dreamboxen af wil maar 1 tuner bij mijn tv.

Nu weet ik alleen de Zgemma is een mooi kastje maar daar in kan ik maar 1 smartcard kwijt en de dreambox 8000 is mij veel te duur en mij te groot welk merk wat ook openpli aan kan heeft 2x een smartcard voor een betaalbare prijs met een kabel en satelliet tuner on board.

Vuplus Duo2.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het probleem nu juist ik wil 2x kaartlezer overweeg toch dan maar de Zgemma 2 en dan hopen dat het lukt met die usb

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...