Ga naar inhoud


Welke dab+ radio raden jullie aan


Aanbevolen berichten


o uhm sorry

die zoekfunctie is extreem beperkt blijkt nadat iemand me erop gewezen heeft om het eens zelf te zoeken via de zoekfunctie van sat4all

wegens het feit dat je met enkel drie karakters geen resultaten krijgt en een + niet als vierde Karakter gezien wordt

dan vindt U inderdaad meer en ook bij sat4all via tante google of ome Bing

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds kort in het bezit van een sangean dpr-39 en het bevalt mij tot nu toe goed.

Met name de ontvangst van de commerciele zenders via dab+ is beter dan ontvangst via fm.

Ook in de auto is de ontvangst goed als de radio in de middenconsole ligt. Er zit alleen een jack plug aansluiting aan.

In de auto gebruik ik een 1,5m aansluitsnoer voor de line-in aansluiting.

Dit snoer of het snoer van het oortje is tevens de antenne. Stroomvoorziening is via 2 AA batterijen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke bedankt voor alle informatie ga er mee bezig @dutchandrew ik zoek met 220v aansluiting maar wat jij aanrade ga ik zelf even na kijken.

Jack is geen probleem als de aansluiting op de versterker maar tulp is.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Er zit alleen een jack plug aansluiting aan.

In de auto gebruik ik een 1,5m aansluitsnoer voor de line-in aansluiting.

 

Maar dit apparaat heeft helemaal geen line-out? Dus je sluit gewoon de ear aansluiting aan op de aux van je autoradio?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kijk ook eens naar de Noxon Journaille, die heeft een F-Connector antenne aansluiting.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaat ook een kabel dat je via de in ear zoals ze het hier noemen kan insteken en de andere kant is zo rood witte aansluiting met tulp voor in de versterker te steken van je installatie in huis of in een mengpaneel.

En dat werkt ook prima zoiets.

Ik zelf heb ook een DAB+ ontvanger die in een iets hogere prijs klasse zit en internetradio heeft,fm,DAB(+) en spotify en ook muziek vanuit je netwerk haalt.

Voordeel is ook dat je op dat toestel een optie hebt als ze iets doorsturen van logo of foto of nog iets anders dat grafisch is dat dit er opkomt.

Ik gebruik die in belgie voor het norkring DAB+ aanbod en krijg bij de comercielle het logo van de zender erop.

Heb het over de Tiny audio M7+

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...