Ga naar inhoud


Marketing/verkoops technieken bij (U)HD tv's? Goochelen met hoge cijfertjes.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten


Die laatste.... "We zijn bezig een toezichtorgaan op de banken op te richten".

 

En daarmee spreken ze de waarheid, ze komen namelijk nooit van de bank af om iets te gaan doen.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

net zoals 3d nooit meer wat van gehoord peperduur

dus UHD zal de zelfde weg bewandelen

eerst moeten ze het maar eens voormekaar krijgen om behoorlijk HD uit te zenden

hier in nedeland dan kunnen we een stap verder gaan over 10 jaar of zo ;)

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Zolang de consument nog steeds denkt dat reclames een soort van voorlichtingsbureau zijn, zolang de consument nog steeds denkt dat een hoger getal automatisch "beter" betekent en zolang de consumenten elkaar wijsmaken dat ze "best of the best" hebben gekocht en dat ze zelf adviseur gaan spelen en de medeconsument wijsmaken om ook hetzelfde product te kopen, veranderd er niets.

 

Consumenten zijn dom volk.. En ja, daar schaar ik mezelf ook onder want ik heb aan de hand van foutieve cijfertjes een "smart" tv gekocht die ik maar weer snel als "dumb" tv heb ingesteld.

Zonde centen, want mijn 5 jaar oude tv was eigenlijk net zo goed... om maar niet te spreken van beter.

 

Het betrof een Sony 85c serie met android, waarbij ik de optimistische gedachte had dat android tv heus wel zou verbeteren.

...ik had beter moeten weten... :(

Het beeld is perfect daar niet van, maar de besturing..wat een drama!!

daar is hij toch ook voor gemaakt om tv te kijken

en ja net als 3D UHD ETC :(  :mellow:

aangepast door DIGIWIEW

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo 3D peperduur? Dat 3D is gewoon over. Ontwikkelingen die het uiteindelijk niet worden. Niks mis mee toch? Dat gebeurt wel meer.

 

En als je 3D, UHD en Smart TV niks vind, je hoeft het niet te kopen hoor. Het lijkt wel of jullie je emotioneel gedwongen voelen om alles wat in de reclame getoond wordt direct te kopen.

  • Like 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De grootse troep is op heden wel de Smart TV gebleken, dan maar liever een TV die enkel als monitor is gebouwd, en een goede ontvanger erbij.

Het fenomeen "smart tv" hadden we voorheen al via de Enigma2 boxen.

Zo gebruik ik youtube heel veel en Kodi. Beide zijn nu, als het werkt, via de tv te gebruiken en heb je in feite de Enigma2 box niet meer nodig.

Satelliet is inmiddels toch al behoorlijk aan het verouderen en IPTV is nu al behoorlijk in ontwikkeling.... ook dus de "minder legale" IPTV aanbieders.

IPTV is direct in te voeren in je (smart)tv.

Cardsharen hoeft tegenwoordig niet meer.

Op sommige tv's werkt Oscam ook gewoon goed en kan je kaartje rechtstreeks in de tv, dus de settopbox is in feite een achterhaald iets.

 

Dus tja, het fenomeen "smart tv" heeft wel degelijk nut.. Mits er een goede OS voor ontwikkeld word...iets als Enigma3 of zo. :P

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

De realiteit is nu dat de fabrikant je zaken opdringt die menigeen liever niet ziet, ook passen zij van alles aan waarop je geen invloed hebt, ook apps kunnen opeens verdwijnen zonder dat je het wilt.

O ja, dag met je Privacy....

 

Op een Enigma ontvanger beheer je veel zaken zelf, een voordeel van Open Source dus.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tripleboy, daar haal je een heel goed punt aan.

Maar de privacyschending kun je met een android tv enigszins wel frustreren en diverse achtergrond processen uitschakelen.

Zo heb ik ook geen reclame meer als ik naar youtube zit te kijken.

Maar dan nog, er zijn maar weinig mensen die weinig verstand hebben van besturingssystemen, laat staan dat zij in hun OS gaan graven.

 

..bovendien als mensen echt verstand hadden gehad van besturingssystemen, dan lieten zij massaal dat android staan.

 

Allereerst even de DNS in je netwerkomgeving aanpassen, want die staat vaak standaard op 8.8.8.8 en 8.8.4.4 en dat is gewoon Google.

Verder zijn er nog wel wat dingetjes die je kunt gebruiken omwille van je privacy.

Ik ben nog op zoek naar het stukje geheugen wat je zap en gebruikersdata opslaat, dat moet namelijk ook een één of ander achtergrondproces zijn.

Nu heb ik wel wat gevonden, maar als ik deze uitschakel dan staat hij een uur later weer net zo hard te draaien, dus ik moet nog even zoeken..

 

zucht, was er maar iemand die in staat is om Enigma2 op een dergelijke tv aan de praat te krijgen. Diegene zou beroemd worden!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo flink uitbuiten? Ik begrijp nog steeds niets van jullie frustraties. Ik wordt door niemand uitgebuit!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan blijkbaar niet met concrete voorbeelden komen.

 

Als jij belazerd wordt dan ben je daar toch echt zelf bij.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...