Ga naar inhoud


Rebox2200Hd PVR samen met Satenne PS 2.


Laurus
Ga naar oplossing Opgelost door Laurus,

Aanbevolen berichten

L.S,  Ik heb een Rebox 2200Hd PVR in combinatie met een SatennePs2 sateliet schotel.

 

Ik heb inmiddels de software van de Satenne laten updaten ivm met de vele verschuivingen van zender van Astra 1 naar Astra 3 door Canal digitaal. Ik kan nu de satelieten weer locken ( vastzetten) . Ik vind nu dus zowel Astra 1 als Astra 3.

 

Bij de Rebox ontvanger heb ik de software geupdate via de website van Rebox, omdat ik nog de versie van 2011 ( V1.....)er op had staan. Ik heb de bestanden V19999 stap en V 20949 stap 2 geinstalleerd zoals voorgeschreven en de fabrieks instellingen geactiveerd enz.

 

Bij Astra 1 gaat het ophalen van zenders goed bij CD.

 

Echter bij Astra 3 lukt dat niet , blijkbaar klopt er iets niet bij instellingen. de switches staan wel goed.

 

Vraag: moet ik na de twee geinstalleerde bestanden nog een andere update uitvoeren?  En zoja welke?

 

Het probleem lijkt zitten bij de Rebox en niet bij de Satenne????

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Oplossing

L.S,  Ik heb een Rebox 2200Hd PVR in combinatie met een SatennePs2 sateliet schotel.

 

Ik heb inmiddels de software van de Satenne laten updaten ivm met de vele verschuivingen van zender van Astra 1 naar Astra 3 door Canal digitaal. Ik kan nu de satelieten weer locken ( vastzetten) . Ik vind nu dus zowel Astra 1 als Astra 3.

 

Bij de Rebox ontvanger heb ik de software geupdate via de website van Rebox, omdat ik nog de versie van 2011 ( V1.....)er op had staan. Ik heb de bestanden V19999 stap en V 20949 stap 2 geinstalleerd zoals voorgeschreven en de fabrieks instellingen geactiveerd enz.

 

Bij Astra 1 gaat het ophalen van zenders goed bij CD.

 

Echter bij Astra 3 lukt dat niet , blijkbaar klopt er iets niet bij instellingen. de switches staan wel goed.

 

Vraag: moet ik na de twee geinstalleerde bestanden nog een andere update uitvoeren?  En zoja welke?

 

Het probleem lijkt zitten bij de Rebox en niet bij de Satenne????

 

Na het vervangen van de firmware bij de Satenne PS2 en het voorzien van de laatste update van de Rebox werkt alles. Tevens de software van de CI module ( de zwarte) opgehaald via het menu van de Rebox.  Alles is nu weer up to date..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...