Ga naar inhoud


10 gbit internet abonnement


wiz

Aanbevolen berichten

De komende jaren zal ik het nog moeten doen met 1 Mb down, 90 kbit up. :mad:

 

5515668177.png

Vanaf september 43€ per maand , onbeperkte Internet + onbeperkte telefonie (geen misbruik) ,

en voor de 1ste keer een prijsstijging per maand !!

Maar goed dat 10GB aanbod , daar pas ik absoluut voor , vanwege het prijskaartje !!!!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Via de KPN (en andere aanbieders denk ik ook wel) kun je abbo's afsluiten van 500Mb/s .. Zelf vondt ik 100Mb/s wel genoeg (ben de enigste hier als ik de hond niet mee tel) :)

 

Ik dacht dat ze hier in Flevoland al met gigabit verbindingen aan het testen waren ...

 

Oja, het netwerk hier loopt via reggefiber, en dat is open voor elke provider die er aan mee wilt doen, dus keuze genoeg lijkt me :)

aangepast door FelixB

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reggefiber is tegenwoordig ook van KPN.

KPN bepaald de snelheden en de basis prijs om de fiber infra te mogen gebruiken.

Een provider heeft dus geen eigen materiaal in het netwerk maar stuurt enkel data heen en weer.

Je kunt aanmerkelijk goedkoper en sneller fiber abonnement afnemen als de KPN niet de scepter zwaait.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reggefiber is tegenwoordig ook van KPN.

KPN bepaald de snelheden en de basis prijs om de fiber infra te mogen gebruiken.

Een provider heeft dus geen eigen materiaal in het netwerk maar stuurt enkel data heen en weer.

Je kunt aanmerkelijk goedkoper en sneller fiber abonnement afnemen als de KPN niet de scepter zwaait.

 

Ja, dat klopt .. Daarom, zijn ze hier toen ook gelijk weer gestopt met de uitrol van glasvezel. Gelukkig zit ik net in het gedeelte waar ze wel de boel hebben aangesloten ;)

 

Het internet via glasvezel is fantastisch, heb nog niet mee gemaakt dat het eruit heeft gelegen in de 2 jaar dat ik het nu heb (was toen bij UPC/Ziggo wel anders) :)

 

Alleen dat TV gedeelte ben ik zelf niet zo kapot van, kastjes waar je helemaal niets mee kan (daar houdt ik niet zo van), dus vandaar me schotel maar even afgestoft en weer aangesloten (feitelijk hing de schotel er al sinds 2003, ná wat geknoei van wederom UPC toen bleek dat ik ene geen klant meer bij ze was)  :D

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op dit moment 500/500 Mbit glas en het zou leuk zijn als dat een keer naar 1000/1000 mbit gaat maar vol trekken doe je het eigenlijk nooit dus 10 Gbit is echt compleet overbodig.  Dat moet je echt een reden hebben om dat te kunnen gebruiken en dan loop je waarschijnlijk weer tegen de FUP aan.  Ik denk niet dat ze blij zijn als je continue je verbinding dicht trekt.

 

Bovendien is niet alleen de server aan de andere kant moet het kunnen, ook je eigen apparatuur dient de 10 Gbit te kunnen wegschrijven. Dan kom je al in de nvme ssd's terecht.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de vezel ligt.

inderdaad een vezeltje van een milimeter of 3 doorsnee

 

(lijkt op ouderwetse film snijden en plakken zoals die gast net bezig was met de glasvezel <> maar ik kon gelijk ook de zuivere snede en nadien de gelaste verbinding zien op zijn draagbare "cutter")

 

ik mag 8 weken wachten op de router (je houd het niet voor mogelijk, maar echt Gründlich aangelegd)

een kniesoor die op die halve uitgebroken steen let welke bij het boren onder het behang ontstond, je ziet de welving nog

de gasten die het aangelegd hebben me een en ander aan uitleg gegeven > maar begrepen heb ik het niet echt

 

Hij vertelde namelijk dat er 12 Gbit doorheen kan, maar ik 400 Mbit gegarandeerd krijg.

anyhoe mijn LTE internet loopt nog een jaar :sick:

post-30989-0-55318500-1471274531_thumb.jpg

aangepast door Tonskidutch

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...