Ga naar inhoud


TVV all in one en installatie door orange?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

ze vertellen, dat tvv werkt met alles in één, met een fritzbox. Maar een tvv klant melde, dat er een orange technieker komt om aan te sluiten?? normaal werkt orange nu toch via de coax?

Mocht TVV werken via de coax, dan is mijn probleem over, en dan stap ik over van dommel naar tvv all in one, met een goedkoop uitbel betamax providertje.

Wie weet meer?

Maandag avond post ik dat sms berichtje, dit programma staat hier niet op die pc.

 

toch effe geïnstalleerd:

 

Beste, de Orange installatie te <knip> is ingepland op 27/07/2016. Bevestigen kan via 'OK' of telefonisch via 02 XXX 22 XX.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Foutje blijkbaar door administratie. die zelfde onderaannemer doet werken voor TVV en orange. Onderwerp mag dicht of verwijderd worden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...