Ga naar inhoud


Slecht beeld door boom van gemeente


haelewyn

Aanbevolen berichten

Staat stevig vast..

Verhogen is een optie maar ik vrees dat de boom me toch gaat inhalen. 
3 meter hoger plaatsen is natuurlijk wel al wat.
Momenteel hangt die netjes aan de muur maar totaal niet verhoogd. Ik zou het kunnen proberen..  
Er zal dan wel wat uitrichting weer bij te pas komen want iedere kleine fout in de richting (of tilt) zal op een buis van 3 meter wel erg versterkt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als de antenne loodrecht gemonteerd staat tegen de muur maar 1/10 van een graad afwijkt in die hoek van 90 graden tov de muur....  Dan is dat veel sterker door de antenne op een buis 3 meter hoger te plaatsen. Ik bedoel dat je antenne in verhouding en bij een kleine afwijking veel meer naar de vloer kijkt na verlenging dan ervoor.

aangepast door haelewyn
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Als de antenne loodrecht gemonteerd staat tegen de muur maar 1/10 van een graad afwijkt in die hoek van 90 graden tov de muur....  Dan is dat veel sterker door de antenne op een buis 3 meter hoger te plaatsen. Ik bedoel dat je antenne in verhouding en bij een kleine afwijking veel meer naar de vloer kijkt na verlenging dan ervoor.

Die fouthoek blijft hetzelfde, tenzij je buis krom is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dieselolie daarintegen.....

 

En een blikseminslag is ook te regelen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...