Ga naar inhoud


schotelantenne draadloos stacaravan


batida62

Aanbevolen berichten

Beste vrienden, ik ben hier nieuw. Heb mij aangemeld omdat ik ervaar dit ik op mijn vragen hier een degelijk antwoord ga ontvangen.

Wij hebben namelijk een chalet/stacaravan aan de kust in Belgie¨. Wij hebben daar kabeltv via telenet. Dit is een abonnement via de eigenaar vd camping. Werkt deels met digibox, deels gewoon via de kabel.

Wij hebben 23 posten, vorige week nog 56.

Nu hoor ik dat ik bijkomend een schotel kan plaatsen buiten die DRAADLOOS (!!) kan verbonden worden met mijn tv. Ik wens geen gaten te maken in vloer en/of muren.

Bestaat dit? En zo ja is het waar dat er gratis schotels zijn in dit geval???? Schotel en decoder natuurlijk wel aan te kopen, maar geen abonnement. En zeker draadloze verbinden tussen schotel, decoder en tv.

Dank voor jullie reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bestaat niet , sorry je zult gaatjes moeten boren of via de verluchting onder de banken of zo kabel leggen

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben daar kabeltv via telenet. Dit is een abonnement via de eigenaar vd camping. Werkt deels met digibox, deels gewoon via de kabel.

Wij hebben 23 posten, vorige week nog 56.

......

Ik wens geen gaten te maken in vloer en/of muren.

Maar dan heb je toch al een gaatje in de vloer.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan de schotel koppelen op de bestaande kabel die je nu tv levert.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...