Ga naar inhoud


Kan ik een 4K player testen op een hd tv? Zoek uhd clipje


Aanbevolen berichten

Hi,

Ik heb hier een UHD speler die codecs h.265 aankan. Maar ik vroeg me af, of er al zo'n legale demo filmpjes zijn, en met welke android app je die kan afspelen.

Waarschijnlijk is het nu normaal dat ik op een hd tv enkel 720 en 1080 kan kiezen.

Of zijn die 4K players pure boerenbedrog? Niet dat ik over wil gaan op 4k, maar dit bakje was veel sneller dan zijn hd variant, en naar het schijnt ook sneller dan een mag 250 bakkie.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit is sattv4iedereen standaard! Vraagt zich de wereld rond met de meest verschillende onderwerpen (vaak niet eens voor hemzelf). Google kent hij niet of hij gooit het op traag internet... Hij wil niet zelf zoeken masr alles voorgekauwd aangeleverd krijgen..

 

Veel vragen van hem beginnen met: "ik heb horen zeggen", "van een kennis hoor ik" en dat soort..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij kan helemaal geen UHD stream bekijken

nog op youtube nog op tv nog op een magkaske

 

niet op die Internetspeed die hij pretendeert te hebben...

en hij vindt ook zijn eigen berichten niet meer terug waar dat al besproken was <> dus stelt ie gewoon weer een nieuwe vraag

kijk maar eens naar zijn bijdragen

 

 

post-30989-0-72256600-1472808093.gif

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bedoel ik! Heb hem vaak zat zelfs via PM geholpen. Drie weken later komt ie gewoon weer terug met dezelfde vraag (vaak in een iets ander jasje, maar gelijk aan het al behandelde vraag)..

Link naar reactie
Delen op andere sites

het videofilmpje dat ie op het net heeft gezet betreffende die CI-Cam toonde genoeg details

vingernagels, medicijnen, wanorde etc

 

professionele hulp aangaande niet satelliet topics krijg je natuurlijk niet op sat4all

wel heel goede hulp of advies dat elders op te zoeken

 

kan natuurlijk ook allemaal geënsceneerd zijn > troll uit overtuiging

aangepast door Tonskidutch

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...