Ga naar inhoud


welke aanbieders van schotel TV zijn er?


GLopez
Ga naar oplossing Opgelost door Sprietje,

Aanbevolen berichten


wat is er mis met jou provider dan?

je kan ook sky duitsland kopen daar 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke ontvanger heb trouwens 

welke cam enz

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de Nederlandse zenders is er maar één en dat is CanalDigitaal. Die heeft dus een monopolie positie op de satelliet.

Werk je met een losse CI-module?

Wat denk je zelf als het beeld om het half uur bevriest?

 

Blijkt GLopez een brakke CD ontvanger te hebben die na de update naar de klote is :eek:

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij met een losse CI-module werkt en er staat niet de laatste nieuwe software op, dan krijg je dat verschijnsel.

Jammer dat GLopez niet meer gegevens geeft van zijn satellietontvanger want waarschijnlijk kunnen we wel helpen om van zijn probleem af te komen.

 

Hij post in 2 draadjes.

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/355113-stilstaand-beeld-ongeacht-welke-zender-sinds-upgrade/?p=2404627

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, ik heb het niet over de problemen van de ontvangers die door CanalDigitaal geleverd worden zoals de Philips ontvangers maar wel over de ontvangers die op de lijst staan van CanalDigitaal gecertificeerde ontvangers waar een losse CI-module in moet.
Als de CI-module met wereldbol niet de laatste nieuwe software heeft, dan heb je inderdaad het probleem dat het beeld elk half uur stil staat.
Op de site van CanalDigitaal staat al lang aangegeven wat de laatste nieuwe software is en hoe je die moet downloaden.
Waar mensen misschien geen erg in hebben is de updateversie.
Er bestaat de versie 3.03.13 en versie 3.03.13sp2 en dat maakt een groot verschil. Met de versie 3.03.13 heb je elk half uur stilstaand beeld, met versie 3.03.13sp2 niet.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ver woon je van de Nederlandse grens en hoeveel waarde hecht je aan HD?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beeld loopt om het halfuur vast. Bevriest.

 

En nee, Sky wil ik niet want ik wil Nederlandse zenders inclusief Fox Sport

u heeft niets te willen.

 

Goelieoo Lopez,

als het jou niet bekend was dat er maar een monopolist is op DVB-S2 dan ben je oneerlijk

en je gal spuien op CDS dat willen we allemaal maar heeft geen toegevoegde waarde meer.

 

ik zou FTA kijken per DVB-S2 en een leuk internetTV abo nemen

aangepast door Tonskidutch

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

en heb je de kaart er ook al eens uitgehaald en ontvanger volledig van de spanning gedaan enz

en staat je schotel nog wel goed uitgericht 

is je lnb nog volledig in orde 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...