Ga naar inhoud

Schotel maat Sicilie

Betta
 Delen

Ga naar oplossing Opgelost door Sprietje,

Aanbevolen berichten

• V.I.P.

en wat is de satelliet die men wilt kunnen ontvangen?

ach ja natuurlijk duoLNB is een standaard 19,2 23,5 Oost

ga voort

aangepast door Tonskidutch

Force DMaster 1122, Force DMaster 1145, DM7000, DM500, DM800, DM7020, DM7020HD, Vu+ DUO, Vu+ SOLO2, Vu+ Ultimo, Vu+ Utimo4K, Vu+ ZERO4K

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Moderators

Nee, Sicilie ligt tussen de 60 en 90 cm lijn, daarbij heb je voor de CD transponders 1,5 dB hoger signaal nodig.

Een 90 cm schotel is aan te bevelen.

Blijft nog na te gaan of de afstand tussen de 2 koppen klopt met je locatie, dus of je wel een duo lnb kunt gebruiken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

• V.I.P.

als er niemand last van heeft zou ik sowieso een 1,2 meter wok opstellen

Kathrein Cas120

kost wat maar dan heb je ook wat

Force DMaster 1122, Force DMaster 1145, DM7000, DM500, DM800, DM7020, DM7020HD, Vu+ DUO, Vu+ SOLO2, Vu+ Ultimo, Vu+ Utimo4K, Vu+ ZERO4K

Link naar bericht
Delen op andere sites

• V.I.P.

het beste op dat moment,

voel je niet belemmerd door dat feit

we weten dat je heel precies en correct advies geeft, sprietje

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja, het beste antwoord is al gegeven dus dan laat ik de berekening maar achterwege welke schotel je het beste kunt gebruiken met welke duo-lnb voor Giarre.

Jammer deze reactie.

• Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar bericht
Delen op andere sites

• V.I.P.

Beste Mojo

Heeft iemand zich de vraag gesteld:
- welke schotelmaat is nu echt nodig? Wat heeft het voor zin te roepen dat je een schotel van 1,2 meter moet plaatsen en dan liefst ook nog een Kathrein Cas120
- welke schotel in Italië makkelijk te koop is?
- welk monoblock op de gewenste schotel past rekening houdend met de schotelmaat en de f/D-verhouding van de schotel?
- Is er dan ook rekening mee gehouden dat de ontvangsthoek tussen de twee satellieten in Giarre Sicilië anders is dan in Nederland?
- of een monoblock wel in de lnb-houder geplaatst kan worden i.v.m. de afstand van de golfpijpjes?
- of het misschien is aan te bevelen een aluminium schotel te nemen zo vlak aan zee zodat die na een paar jaar niet is weggeroest?
En beste Mojo, daar hou ik allemaal rekening mee met mijn advies en berekening en ook geef ik aan hoe de schotel en het monoblock afgesteld moet worden en ik geeft 100% garantie op een perfecte ontvangst met de geadviseerde onderdelen en dat allemaal geheel gratis maar niet als het beste antwoord al door iemand anders is gegeven.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen