Ga naar inhoud


Schotel maat Sicilie


Betta
Ga naar oplossing Opgelost door Sprietje,

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Nee, Sicilie ligt tussen de 60 en 90 cm lijn, daarbij heb je voor de CD transponders 1,5 dB hoger signaal nodig.

Een 90 cm schotel is aan te bevelen.

 

Blijft nog na te gaan of de afstand tussen de 2 koppen klopt met je locatie, dus of je wel een duo lnb kunt gebruiken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het beste antwoord is al gegeven dus dan laat ik de berekening maar achterwege welke schotel je het beste kunt gebruiken met welke duo-lnb voor Giarre.

 

Jammer deze reactie.

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Mojo

Heeft iemand zich de vraag gesteld:
- welke schotelmaat is nu echt nodig? Wat heeft het voor zin te roepen dat je een schotel van 1,2 meter moet plaatsen en dan liefst ook nog een Kathrein Cas120
- welke schotel in Italië makkelijk te koop is?
- welk monoblock op de gewenste schotel past rekening houdend met de schotelmaat en de f/D-verhouding van de schotel?
- Is er dan ook rekening mee gehouden dat de ontvangsthoek tussen de twee satellieten in Giarre Sicilië anders is dan in Nederland?
- of een monoblock wel in de lnb-houder geplaatst kan worden i.v.m. de afstand van de golfpijpjes?
- of het misschien is aan te bevelen een aluminium schotel te nemen zo vlak aan zee zodat die na een paar jaar niet is weggeroest?
En beste Mojo, daar hou ik allemaal rekening mee met mijn advies en berekening en ook geef ik aan hoe de schotel en het monoblock afgesteld moet worden en ik geeft 100% garantie op een perfecte ontvangst met de geadviseerde onderdelen en dat allemaal geheel gratis maar niet als het beste antwoord al door iemand anders is gegeven.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...