Ga naar inhoud


Rebox 4220 HD PVR, zenderkeuze werkt niet.


arendi

Aanbevolen berichten

Sinds kort ben ik in het bezit van een rebox 4220 HD PVR het volgende probleem doet zich voor;

 

NPO1 / NPO2 / NPO3 bij deze zenders staat rechts onder in beeld een rode stip met aan en met deze zenders kom ik met de "OK" of het Numeriek gedeelte niet in de zenderlijst. dat lukt alleen via de volgende toetsen combi : EPG > Numeriek boven dien werkt bij deze zenders de Back toets niet.

 

Bij alle overige zenders werkt alles normaal.

 

Doe ik iets verkeerd ?

 

mvg

Arend

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dag Arendi,

 

Welkom op het forum.

 

De rode stip rechtsonder is HBB TV (staat niet voor huisje boompje beestje) maar voor Hybrid Broadcast Broadband TV. Hiermee krijjg je extra functionaliteit op de zender. Jouw Rebox kan dit aan, maar, zoals Rebox zelf aangeeft, de zenders veranderen wel eens wat hierin waardoor het soms niet lekker werkt. Als je de HBB TV functionaliteit zou uitschakelen (dat kan in het menu van de Rebox) denk ik dat het weer normaal werkt. Ik heb het probleem ook, maar dan ook op SBS6. Vervolgvraag: heb je de nieuwste firmware geïnstalleerd op je Rebox? Deze versie is v3.02.51.

  • Like 1

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Arendi,

 

Welkom op het forum.

 

De rode stip rechtsonder is HBB TV (staat niet voor huisje boompje beestje) maar voor Hybrid Broadcast Broadband TV. Hiermee krijjg je extra functionaliteit op de zender. Jouw Rebox kan dit aan, maar, zoals Rebox zelf aangeeft, de zenders veranderen wel eens wat hierin waardoor het soms niet lekker werkt. Als je de HBB TV functionaliteit zou uitschakelen (dat kan in het menu van de Rebox) denk ik dat het weer normaal werkt. Ik heb het probleem ook, maar dan ook op SBS6. Vervolgvraag: heb je de nieuwste firmware geïnstalleerd op je Rebox? Deze versie is v3.02.51.

Hallo Ton,

Bedankt voor je reactie , werkt weer perfect.

mvg arend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...