Ga naar inhoud

Philips DVDR7260H/31 gaat niet aan

iemand
 Delen

Ga naar oplossing Opgelost door iemand,

Aanbevolen berichten

• Oplossing

Resultaat is dat het apparaat het weer doet. :D

... toch de voeding, die Of niet wou starten en anders geen, of geen stabiele spanningen afgaf.

hier het resultaat van een avond elco's uitsolderen en nameten

C3 10uF 50V 8 vervangen
C4 680uF 16V 605 vervangen
C6 2200uF 10V 1216 vervangen
C7 2200uF 10V 1520 vervangen
C8 680uF 16V 670
C9 220uF 10V 98 vervangen
C10 100uF 50V 93
C11 220uF 10V 210
C 13 3300uF 10V 1635 vervangen
C 18 3300uF 10V 2520 vervangen

C26 100uF 10V 101
C27 100uF 50V 100
C50 2.2uF 100V 2.0

C2 4.7uF 100V 2.3 vervangen 4.7 450V anders had ik niet liggen ... en ik denk de boosdoener mbt NIET altijd opstarten v/d voeding

gr. Erik

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Wie is er online   0 leden

• Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
  • Gerelateerde inhoud

• Door Ventura
      Weet iemand of er toevallig goede service kits beschikbaar zijn voor de Samsung BN44-00622B power supply? Op internet zijn er diverse versie te koop waar ik geen touw kan vast knopen. 

@Steve Toevallig ervaring mee met deze power supply?  
    • Door Jan Ambers
      Van de stereoinstallatie in de veranda valt het me op dat één LS box minder hard klinkt als de andere, vooral hoge en mid tonen zijn zachter???
      Box verwissseld van L => R en R =>L en de zwakkere box blijft zwakst.
      Het is een Grundig M600 box, een 3weg systeem met ingebouwde 3wegsfilter, 4 spoelen en enkele condensatoren
      Kan het dat het rendement van luidsprekers achteruit gaat?, Mid en ev tweeter?
      Hoe begin ik hieraan?
    • Door trust
      Bij dit app. is in de voeding IC 5799 uiteen gespat wss door sluiting in een eco
      wie weet welke opdruk dat ic heeft ?
    • Door Happy2000
      IK heb hier een HKTS200SUB staan die niks meer doet, het is de sub die vol zit met witte kit.
      Heb de elco's secondaire vervangen en de diodes lijken goed.
      Iemand ervaring met reparatie van deze sub?

• Door boarder
      Mijn aardingsmeter kyoritsu 4102 meet foutief. Iemand een schema van een dergelijk meettoestel.
      Of een procedure om deze te herstellen.
      Het is een analoog apparaat met vrij veel elektronica . Wordt weinig gebruikt - maar toch nuttig.

• Door atema
      Hallo ik heb hier een LG tv type is 42pj250, deze valt uit je hoort dan een relais klikken en dan gaat de tv weer aan, heeft iemand een idee wat dit kan zijn. mvg a
    • Door iemand
      Hallo,

van deze TV is het beeld wat minder en doet rood aan.
      Is wel iets bij te stellen maar niet optimaal.

Graag tips.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.