Ga naar inhoud


Toch redelijk internet


Aanbevolen berichten

Woon in februari een maand in appartement en met GSO geen gedonder gehad,met internet wel.

Dit is de laatste weken lekker snel en betaal er in verhouding weinig voor incl. gso met smartcard(heb ook nog eigen card op naam)

Komt hier 1000/1000 gebouw in,

HP proliant dual processor rackserver met freebsd unix,HP small form factor desktop met ssd Linux mint ,raspberrypi3,HP gigabit switch,Draytek 2820,VU+DUO

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien trage internet problemen. Ik vermoed een misverstand in de verwachtings patroon. Leeuwarder78 zegt dat er 1000/1000 in het gebouwd komt. De ham vraag is, hoeveel huishouden bestaat het gebouw waar Leeuwarder78 zich bevindt. Het zal wel een gedeeld internet toegang zijn. Immers het lijkt me erg sterk dat een particuliere gebruiker een 1000/1000 verbinding thuis heeft tegen zeer lage kosten.    

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Immers het lijkt me erg sterk dat een particuliere gebruiker een 1000/1000 verbinding thuis heeft tegen zeer lage kosten.    

1000 mbps / 1000 mbps hier a 40 euro /mnd. Dus zo sterk is dat niet. Wat theparasol zegt. Als je per jaar betaalt is het 365 euro :)

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...