Ga naar inhoud


DM800HDse opneem mogelijkheden


weske01

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben nu ongeveer 3 jaar in het bezit van een Dreambox 800HD se. Nu ik sinds vorige week zelf een SSD hierin heb gebouwd, ben ik van plan om ook programma's op te nemen. Echter zie ik maar enkele mogelijkheden bij het opnemen. Zie hieronder:

 

ld9uybivcc8mg.png

 

 

Hoe is het mogelijk dat ik bijvoorbeeld om 11:00 een programma wil opnemen dat zelf pas om 19:00 begint?

 

Hoor graag reacties / oplossingen van jullie :)

 

Hier nog even informatie over mijn Dreambox:

bs1hl2ctif6ws.png

 

Mvg,

weske01

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Welkom,

 

Opnemen programmeer je door in de EPG aan te geven dat je het programma wilt opnemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Bedankt voor je reactie.

 

Waar kan ik dit vinden?

Als ik naar de EPG Settings ga zie ik niets bijzonders staan. Het gaat er bij mij echt alleen om dat ik een programma dat om 19:00 begint wil opnemen terwijl het bijvoorbeeld 11:00 is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het hangt af van de gebruikte software, maar wanneer ik naar de elektronische programma gids ga, kan ik bladeren in de komende programma's van een zender.

Bij het gewenste programma druk ik in mijn geval op de groene toets van de afstandsbediening waardoor ik het gewenste programma in de timer lijst opneem.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je 2 kabels van je schotel naar je ontvanger hebt lopen, kan je via 1 kabel opnemen en via de andere antennekabel naar een ander programma kijken

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zie nu, dat het hier een kabeltv uitvoering betreft en geen satelliet ontvanger.

Hier heb je slechts een tuner en een antenne ingang.

Opnemen en tegelijk kijken kan hier begrensd zijn tot de programma's die op dezelfde frequentie zitten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie nu, dat het hier een kabeltv uitvoering betreft en geen satelliet ontvanger.

Hier heb je slechts een tuner en een antenne ingang.

Opnemen en tegelijk kijken kan hier begrensd zijn tot de programma's die op dezelfde frequentie zitten.

Wel een heel aparte kabeltuner.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...