Ga naar inhoud


Anet E10 3D printer (Gearbest)


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Je mag van mij beste die foto's plaatsen hoor, bij voorkeur in off-topic in een CR-10 topic.

 

Buildtak stuur ik je een link voor via pm.

 

Ik gebruik daar geen tape of prit meer op en dat kleeft best goed. Het e.e.a. is wel sterk afhankelijk van je PLA.

 

Plak de buildtak bij voorkeur wel op je glazen plaat, dan kan je beiden gebruiken (glasplaat omdraaien). Als je er toch voor kiest de buildtak op de alu plaat zelf te plakken, controleer dan eerst of die helemaal 100% vlak is, want die van mij is in het midden iets lager.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ga ik doen, het zijn 17 foto's met

wat aanvullende teksten.

 

Wanneer komt jouw review.

Ben errug nieuwsgierig.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Die vind je zelf met één simpele zoekactie op google. In Nederland is er niet veel keuze.

Ik zal bij wijze van proef een 3D printing forum maken op sat4all.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator

Ik denk dat Michel even zijn handen vol heeft aan de nieuwe versie van dit forum.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Helaas kwam er plotseling en onverwacht een 'klein forumupdateje' voorbij waar ik al een week letterlijk al mijn vrije tijd in heb moeten stoppen.

 

Zodra de review klaar is, merk je dat vanzelf :)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...