Ga naar inhoud


ANET A8 3D printer! (videoreview)


Michel

Aanbevolen berichten


Normaal heb je toch minimaal 90 dagen garantie op apparaten die je koopt, en dit was dus duidelijk defect bij aankoop...

Ik zou het in ieder geval melden, dan zullen ze waarschijnlijk een vervanging sturen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Consumentenrechtelijk heb je helemaal gelijk, maar het is China en consumentenrecht staat daar pas in de beginschoenen, bovendien moet je dan weer weken wachten. Ik zou dus in Nederland een thermistor kopen. Link mag ik natuurlijk weer niet plaatsen, dus wie een link naar een passende thermistor wil, stuur me een e-mail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Normaal heb je toch minimaal 90 dagen garantie op apparaten die je koopt, en dit was dus duidelijk defect bij aankoop...

Ik zou het in ieder geval melden, dan zullen ze waarschijnlijk een vervanging sturen.

 

Zo duidelijk vind ik dat niet. HIj heeft er mee geprint, dus heeft dat ding gewerkt. Het is erg gemakkelijk tijdens het knutselen zo'n ding kapot te draaien, dus jouw conclusie vind ik wat voorbarig.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MIchel, ik bedoelde de printer zelf.

 

Maar even alle gekheid, ik wacht eerst even mijn as APK voor de auto af. Ik kan helaas niet alles financieel. Ik ben echter nu zover, dat ik overal toepassingen zie, in huis in auto etc etc. Even over mijn vorige post, ik klikte op jou allereerste link naar Gearbest. Apparaat is alleen nog in China in stock, zover ik nu kan zien, echter ik weet dan 100% zeker dat ik aanvullende rekening krijg van douane.

Ik verdiep me nog in eea, zonder dat ik dat ding heb, ben ik al verslaafd.

je hebt mij wel aangestoken, bedankt........ha ha ha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

MIchel, ik bedoelde de printer zelf.

 

Maar even alle gekheid, ik wacht eerst even mijn as APK voor de auto af. Ik kan helaas niet alles financieel. Ik ben echter nu zover, dat ik overal toepassingen zie, in huis in auto etc etc. Even over mijn vorige post, ik klikte op jou allereerste link naar Gearbest. Apparaat is alleen nog in China in stock, zover ik nu kan zien, echter ik weet dan 100% zeker dat ik aanvullende rekening krijg van douane.

Ik verdiep me nog in eea, zonder dat ik dat ding heb, ben ik al verslaafd.

je hebt mij wel aangestoken, bedankt........ha ha ha

 

Als je het laat komen via Priority line, betaal je niets extra. Is bij mij in ieder geval nog nooit gebeurt

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze in nederland ff snel besteld en komen morgen binnen.

Gearbest heb ik uiteraard ook bericht gestuurd en die sturen een nieuw extruder op.

Maar dat duurt mij natuurlijk te lang dus daarom eerst maar mijn in nederland bestelde ntc plaatsen.

Maar in ieder geval word het ook via gearbest best opgelost.

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit zeggen hun dus dat doen ik maar he.

 

Please confirm whether the extruder is defect. If you confirmed that we can send you the new accessoires

 

Ik zie wel wat ze gaan sturen.

Het probleem los ik intussen vast op en hun lossen het ook op.

Al met al prima service.

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima dat ze het goed oplossen. Zo hoort het ook.  Dat geeft aan dat het een betrouwbare shop is.

 

Ik heb nooit problemen gehad met garantie uit Chinese webwinkels. Ze zijn vaak makkelijker dan dat je iets in Nederland besteld hebt omdat je vrijwel nooit het defecte onderdeel terug moet sturen.

Dat het dan inderdaad weer een poos duurt voordat het onderdeel binnen is, weet ik. Het is aan jezelf of je geduld hebt om te wachten of niet.  Ik wacht eigenlijk altijd... maar dat is gewoon een keuze die je maakt.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als het een duur onderdeel is dan wacht ik ook wel.

In dit geval is het een onderdeeltje wat je los kan bestellen voor een paar dubbeltjes.

Dan bestel ik die ondertussen (met een paar extra voor reserve)

Maar ik ben blij met de service bij hun en de snelheid van reageren.

Ik durf er gerust nog meer te bestellen.

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...