Ga naar inhoud


360 J511C Dashcam (Gearbest)


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

De camera zelf heeft een Engelstalig menu, zoals vermeldt, maar waar haal jij dan een Engelstalige iOS app vandaan?

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

... helaas is de beeldkwaliteit toch wel minder dan wat ik zou verwachten.

...

 

De beeldkwaliteit is beduidend beter dan in die eerste video. Daar zijn enorm veel compressie artefacten te zien, die je in het echie niet ziet.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De camera zelf heeft een Engelstalig menu, zoals vermeldt, maar waar haal jij dan een Engelstalige iOS app vandaan?

Die is te zien om de site van een webshop maar dat linkje mag ik hier niet plaatsen.

Ga je zoeken op Youtube dan is hij te vinden op een promotiefilmpje van een webshop met Russisch achtige tekens daar laten ze op ongeveer de helft zien hoe je met een QR code de dashcam kunt activeren in je App en wat je daar ziet op de telefoon is in het Engels.

 

suc6

 

Gerrit

aangepast door gerrit B
  • Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat ging helaas om een Android telefoon en zeer waarschijnlijk een zelf vertaalde versie.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas??????

Android is toch verreweg het meest gebruikte systeem, dus logisch dat daar de app als 1e voor gemaakt wordt lijkt me zo.

 

Even een quote uit een berichtje van Tweakers uit nov 2016

Het marktaandeel van Android is gestegen naar 87,5 procent en op 12,1 van de geleverde smartphones staat iOS, zegt analistenbureau Strategy Analytics

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar die allemaal wel het zelfde besturingssysteem gebruiken.

Dus bouw je een App voor androïde dan kun je daarmee meteen een veel groter publiek bereiken dan met een iOS.

Kijk je ook naar de Aziatische landen dan waren daar in 2016 alleen al 2,2 miljoen androïde app ontwikkelaars tegen 0,2 miljoen iOS app ontwikkelaars dus het lijkt me meer dan logisch dat er eerst een androïde app ontwikkeld is.

 

Ik heb trouwens ook beelden gezien van de nieuwe Garmin tm 55 en dat ziet er toch ook heel erg mooi uit (is ook in 1440P) daarnaast waarschuwing voor kop/staart botsingen, wisselen van rijbaan, flitspalen enz. maar ja dan wel ook weer 3 x zo duur als deze J511C van Gearbest en je hebt een extra voedingskabel nodig voor de parkstand die alleen al 40 euro kost.

Dus ben erg benieuwd naar niet gecomprimeerde beelden uit deze Gearbest.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Op 11 juli de dashcam besteld bij Gearbest en 25 juli via postnl gekregen .

Ik heb € 53,91 betaald. Verder niets.

De camera met Engelse beschrijving + Engelse bediening werkt precies zoals ik verwachte.

Prima opnames,mooi vloeiend zonder schokken.

Zelfs met regen en volle tegenzon prima brede beelden.

Helaas nog niet snachts gebruikt .

humax 5400,xcam, Vu+Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...