Jump to content

-verwijderd-
 Share
Followers 0

Recommended Posts

openATV 6.1

- gstreamer 1.13.0.1
- Glibc 2.2.5
- GCC Bug Fixes
- openSSL Security fixes
- Basis für neue 64 Bit Umgebung Support für multi libs 32/64 Bit
- Stabilitäts Updates
- Basiert auf OE-Core Morty

info

xmlxk9.jpg

openATV 6.1 download:

dm500hd

dm500hdv2

dm800se

dm800sev2

dm7020hd

dm7020hdv2

dm8000

dm520/dm525

dm820

dm7080

dm900

• Like 1

Neen, van OpenATV moet je geen OE2.5 verwachten.

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

wat is er dan verbeterd aan deze image ter  opzichte  van de oe 2.5image ?

en op welke oe is deze image gebouwd ?

als het geen oe 2.5 is loop je toch achter met drivers  enz. of zie ik dat verkeerd

Edited by DIGIWIEW

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Lees dit eens door: https://www.sat4all.com/forums/topic/356873-dm900uhd-links-naar-verschillende-firmwareimages/

Daar werd ook die vraag gesteld. :)

Is verbeterd tov OpenATV 6.0 (niet tov OE2.5)

Uw laatste vraag.. tja waarom gebruik je OpenPLI of OpenATV op een Dreambox? (voor het gebruiksgemak? Uit gewoonte..?)

Edited by dvbs

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

hey bedankt

ja waarom had altijd open pli  maar die doet het niet meer voor de dreambox

nu met de 7080 newnigma oe 2.5 zou geen andere weten zo

gr

• Like 1

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

als het geen oe 2.5 is loop je toch achter met drivers  enz. of zie ik dat verkeerd

openATV gebruikt voor haar dm images, steeds recente dm drivers/updates.

Deze worden mee in het openATV dm image gebouwd.

Elk image heeft zijn voor- en nadelen.

Ik gebruik openATV bijvoorbeeld om de multistream zenders te ontvangen met TBS5925 usb tuner.

Op mijn box staat de originele OE2.5 firmware, en voor andere images gebruik ik multiboot.

Zo kan ik alle voordelen van de verschillende images benutten.

Ik heb net OpenATV 6.1 geïnstalleerd. Ik gebruik OpenAtv omdat het overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik is. Dat kan ik van Newigma niet zeggen. Vreselijke standaard skin en je zoekt je een ongeluk om iets te vinden. Het ergste was toch wel met de picons. Die staan bij mij op een usb stick. Kon met geen mogelijkheid de dir naar de usb stick wijzigen dus laat maar. Ik hou het op OpenATV. Daar ben ik heel tevreden mee.

Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3

FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV

Is ook de enige image met goede TT-ondertitels

Deze staan niet op een zwart vlak en ze kunnen helemaal onder in beeld geplaatst worden

De lettergrootte is ook aanpasbaar

Edited by Bambike

BigBisat met Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 8000 met dvb-C/dvb-T, Dreambox 7080 met 3x dvb-S en Dreambox920UHD met 4x dvb-S

Ik heb Open Pli en bij mij heb ik echt geen zwarte balk achter de ondertitels.

Volgens mij kan je dit instellen.

Heb een tijdje terug ook OpenATV geprobeerd, maar kon daar ook niets in terug vinden.

Het is maar wat je vewoon bent.

Misschien ga ik deze ook wel eens testen, je weet nooit of het bevalt.

Mvg

dreambox8000 ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2

weer gauw terug naar nwenigma oe 2.5

loopt veel makkelijker en word ook niet zo warm

en is sneller met alles

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

weer gauw terug naar nwenigma oe 2.5

loopt veel makkelijker en word ook niet zo warm

en is sneller met alles

En hoe vind je die nieuwe opzet van de plugin-manager met die z.g. "filters"?

Ook dacht ik dat ze de Cablescan hadden maar ik kan hem niet vinden.

Heb nu even OpenATV er op gezet (DM7080) om de wijzigingen van Ziggo te kunnen verwerken....

kijk alleen via de schotel geen kabbel dus niet van toepassing

zet alles via ftp er op veel handiger

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Heb OpenATV 6.1 geïnstalleerd op mijn DM8000. Krijg nu regelmatig dat de box opnieuw opstart met de melding:

Logbeheer

fout: Can't start new thread

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Phoenixx
      Dreambox werkende krijgen met t2 mi streams Yamai 55 Oost
      Vandaag heb ik een dvb-s2x si2166d tunerblikje aangeschaft om multistreams te kunnen belijken op Yamai 55 oost.

Vanavond heb ik de tuner overgezet, maar met scannen krijg ik steeds een sid 0320 zendernaam i.p.v de streams
      die ik met de Octagen Sf8008 wel kan ontvangen.

Het is bekend dat er een software programma astra-sm is voor multistream, maar dat is gemaakt voor Astra 12188
      Mhz om de russiche zenders te kunnen zien. Volgens mij geld dat alleen voor Astra en niet voor Yamai 55 oost..

De dual dvb-s2x tuner zou volgens Dream multimedia, met de t2 - mis streams horen te werken..
      Wie heeft er tips om de streams op Dreambox 920 Hd aan de praat te krijgen op de dreambox en zo ja met wek Image ?

• By Sven76225
      Hello,

I don`t speak Dutch. Sorry! I've  written this amount in other forums. Maybe someone can help me here.I 

have a problem with the Samsung Blu-ray Player BD-D8509S (  identical:  BD-D8909S)

Defect :

The player starts and the display indicator lights up. It lights up all the time
      - standby display,
      - "HELLO" logo,
      - stop symbol
      - Play / pause symbol
      - Source symbol
      - Eject symbol

There is no on-screen display. The screen is dark via the HDMI connection. Vertical lines can be seen above the RGB output. It looks like the norm isn't right. The hard drive is running, the power supply fan is running, the BluRay drive starts briefly
      The supply voltages from S.M.P.S PCB are all measurable and clean. The further voltage generation on the mainboard 1.25 V, 3.3 V, 1.5 V works. I also have the 2.7-5 volts for the HDMI display on the HQ401 and HQ402. But no HDMI output DATA signal.
      The device reacts to the remote control and local control. The unit can be turned off and a disc removed. The device shows "Eject" when removing the disc and also exits "clean". However, nothing appears on the TV screen. Also, there is no sound when a disc is inserted. 

I already tried to reset! Unfortunately I was unsuccessful.

I tried to read the bootlog. I used a USB To TTL Serial Converter Adapter.

This BluRay Player device has a Samsung SDP 1004 processor!

Do I have a problem with the firmware? How could I flash the firmware in this current state?

I could connect the cables at the resistors to a "JTAG Interface" to the PC.

R1618 = ARM_NTRST
      R1612 = ARM_RTCK
      R1620 = ARM_TMS
      R1614 = ARM_TDO
      R1619 = ARM_TDI
      R1621 = ARM_TCK

Does anyone have the firmware for this Blue-Ray Player? I need the BIN file so that I can start a flash attempt. Or a better repair attempt. Thank you !

Bye, Sven

• By duitsland
      Ik zoek een Dreambox 7080HD. Origineel, en netjes qua uiterlijk.
      Als iemand er nog een heeft liggen, en niet meer gebruikt, graag een pm.

• By Nanya1996
      Aangeboden:
      Dreambox 520 HD voor de kabel.
      Met afstandsbediening en adapter.

Foto's volgen nog.
      Richtprijs 50 euro
    • By michaelangelo
      Voorheen maakte ik gebruik van FTPOnTheGo Pro, een betaalde app, maar werkte goed. Ik kom ermee nog altijd in mijn dm 8000, maar helaas niet met mijn dm 920. Waar het aan ligt weet ik niet. Maar goed. Zijn er nog andere ftp apps die erg goed werken icm een linux box. 
    • By Rolando
      Ik ben benieuwd wie hier allemaal een Sony TV heeft die op android draait.
      Ik ben met de Sony TV zelf tevreden en heb deze sinds januari 2019 bij ****** aangeschaft.

Maar over de Android updates ben ik wat minder te spreken.
      Het volgende probleem is er landelijk aan de hand, al blijkt dat niet iedere gebruiker hier last van heeft.
      De meest recente firmware update geeft WIFI netwerkproblemen en de TV gaat terug in de tijd, bij naar Maart 2020.
      Sony adviseert terug te gaan naar fabrieksinstellingen en je land op Belgie te zetten zodat je de tijd zelf kan wijzigen.
      Een noodoplossing die wellicht een paar dagen werkt...en dan heb je weer hetzelde probleem.
      Het regent klachten op het Sonny community forum en er zijn als topics gestart bij TROS Radar en Klachtenkompas.nl
      Ik heb Expert en *********** gesproken, de winkels bij mij in de buurt, zij waren nog niet op de hoogte.

De Sony helpdesk komt nu met "lapmiddeltjes" die even tijdelijk werken, er moet sneller naar een echte oplossing gezocht worden lijkt mij.
      Ik vind het Sony onwaardig.....

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/sony-consumenten-electronica/klachten/titel/details?complaintId=b244342e-e08b-44d9-b1f1-13dcd2088b80&cid=EML_SM_klachtenkompas_consumer_complaint%2Bcreated%2Bactive

https://radar.avrotros.nl/forum/televisie-f60/problemen-met-sony-tv-na-firmware-updates-t194517.html

Heeft iemand dezelfde problemen?
    • By schapi
      na update geeft dreamstreame2  error http500. ip staat goed alles in config lijkt in orde, prog wat goed werkte doet niets meer ook na een nieuwe install, wie weet hier iets over

• Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.