Ga naar inhoud


CA not found


Totoski

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Gisteren na wat problemen met flashen een nieuwe image geladen op de dreambox 800HD SE. Alles leek goed te gaan maar nu kriujg ik bij het opstarten direct: 'CA NOT FOUND'.

 

Het inhouden van de aan/uit knop tegelijk metde stekker in het stopcontact steken werkt niet. Ik krijg er geen image meer op.

 

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Heb je op een originele box een clone image geflashed?

Of op een clone ontvanger een officiele image?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je op een originele box een clone image geflashed?

Of op een clone ontvanger een officiele image?

Even wachten.....hij zoekt naar de verschillen tussen clone en origineel

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het was dus optie 1.

 

Mooi, dat de box weer werkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien, wanneer je ons vertelt wat je nu op de box hebt gezet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...