Ga naar inhoud


Hoe Oranje Ziggo kaart (irdetto?) configeren en gebruiken met Mut@nt HD2400??


Aanbevolen berichten

Goedenavond, 

 

Een tijdje geleden deed ik in een winkel aankopen en kreeg een nieuw oranje smartkaart van Ziggo als cadeau erbij. En mocht een extra zender pakket gratid voor een maand kijken. Ik dacht mooi, kan ik de smartkaart in mijn Mut@nt schuiven. Maar ik kreeg het niet voor me kaar, na zoveel mogelijk informatie op te pikken vanuit het internet te zoeken om smartkaart te laten werken zoals ik het wilde.. En sinds kort is Ziggo en Vodafone samen gaan werken wat voor mij erg gunstig uitkomt want ik kan gratis extra zender pakket gewoon bekijken. En hierdoor wil ik graag weten hoe ik mijn decoder configeer zodat ik de smartkaart kan laten werken en ik naar de extra zender pakket toch kan kijken! Via mijn pc kan ik mijn decoder simpel weg configeren. Willen jullie leden mij stap voor stap op weg helpen?? Groetjes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

De allesbeslissende vraag is:

Heb je een irdeto kaart gekregen?

Anders is het ijdele hoop die kaart in je ontvanger aan de praat te krijgen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een oranje irdeto kaart gekregen ja. En de oranje irdeto ziggo smartkaart is geactiveerd op mijn adres en naam. Dat deed ik gelijk namelijk al.

 

Ik heb al zolang ik me herhinger (zelfs toen Ziggo nog @Home heete) een abonement op Ziggo. Ik heb Tv+internet z2 pakket al jaren. Mijn telefoon abonement is Vodafone. En zo kan ik profiteren van de constante acties. Naar FTA nederlandse zenders kijk ik via de kabel dat is aangesloten op mijn Mut@nt hd2400 decoder. Omdat Ziggo en Vodafone zijn gaan samen werken mag ik elke maand naar het extra zender pakket kijken. Aan de voorzijde van Mut@nt hd2400 zit 2 smartkaart readers en in 1 van de gleuven gaat de smartkaart in. Begrijp je het nu @Sjaak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor Irdeto zal je een passende configuratie voor je reader en softcam moeten landen of configureren.

Is vandaar nog een besproken op dit forum, even de zoekfunctiegebruiken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...