Ga naar inhoud


Zijn er nog vaktijdschriften voor de satellietliefhebber?


Zilverhippie

Aanbevolen berichten

Ik ben al 30 jaar abonnee van Infosat, nu InfoDigital... maar ik vind het erg jammer dat het blad geen 100% satelliet blad meer is. Er wordt erg veel over andere "electronica" gepraat... en laatst weer over electrisch rijden... tja, dat interesseert me dus niet en wijkt wel heel erg af van televisie/radio... ik ben destijds abonnee geworden, toen ik mijn allereerste schotel kocht,  ivm satelliet tv....

Maar het blad is niet al te duur, en blijft nog we de moeite waard, al mogen ze nu niet veel meer gaan schuiven, want dan is het over en uit.

Telesatellit vond ik ook erg goed, maar is er inderdaad helaas niet meer...

Ik zou ook wel eens Digital fernsehen en Satellit Empfang+Technik willen lezen... dus als ik er eens een los nummer van zie wil ik dat wel eens kopen om te weten wat het precies is.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb in Duitsland ook wel eens in Kiosken gekeken naar deze bladen,

maar ik ben ze nooit tegengekomen.

Ik ga er in december als ik er weer ben toch weer naar zoeken.

CAHORS Big BiSat met Twin LNB's 5xRELOOK RE-T1EC & 3xVENTON Rocket EXL-T 

op 8 Satellieten:  05.0˚W / 04.8˚E / 09.0˚E / 13.0˚E / 16.0˚E / 19.2˚E / 23.5˚E / 28.2˚E

PANASONIC OLED TX-65JZW984 4K UHD / VU+ SOLO-4K UHD / VANTAGE 8000-S HD

Latitude: 52.2933 / Longitude: 4.9827 / AVATAR: IntelSat bij Langendorf (D) Foto 01 Sept. 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei luisteraar:

papieren tijdschriften gaan er helemaal uit. 

Alles wordt digitaal internet kijk bv naar readly alle tijdschriften digitaal en de technische forums zoals hier. 

 

Technische forums zijn goed, maar vervangen niet helemaal het gat dat onstaat wanneer tijdschriften verdwijnen. Veelal draaien dergelijke fora op vrijwilligers en hobbyisten terwijl een tijdschrift over een volledige redactie en uitgeverij kan beschikken. Die hebben meer middelen om meer onderwerpen grondiger te belichten.

 

Hier, ik heb er nog eentje gevonden: https://us.readly.com/products/magazine/de/satellit-empfang-technik

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Sverige:

Ik zou ook wel eens Digital fernsehen en Satellit Empfang+Technik willen lezen... dus als ik er eens een los nummer van zie wil ik dat wel eens kopen om te weten wat het precies is.

Ga je gang: Beiden zijn er ook in elektronische vorm per los nummer:

http://www.digitalfernsehen.de/index.php?id=152880 (DF)

http://www.digitalfernsehen.de/index.php?id=150004 (SE+T)

 

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...