Ga naar inhoud


Telenet: Blue Hustler, Sundance, MTV Rocks verdwijnen


-verwijderd-

Aanbevolen berichten

Gast satellitetv

Bij Telenet heeft de klant geen enkele inspraak op de zenders: Telenet beslist welke zenders ze aanbieden en welke zenders ze niet aanbieden! Ruikt erg naar censuur! 

 

Gelukkig is er Satelliet en IPTV: +8000 zenders altijd en overal te ontvangen en merendeels gratis! 

Link naar reactie
Delen op andere sites


15 uren geleden, satellitetv zei:

Bij Telenet heeft de klant geen enkele inspraak op de zenders: Telenet beslist welke zenders ze aanbieden en welke zenders ze niet aanbieden! Ruikt erg naar censuur! 

 

Gelukkig is er Satelliet en IPTV: +8000 zenders altijd en overal te ontvangen en merendeels gratis! 

En komen ze jouw mening vragen als ze bij TV Vlaanderen of Canal Digitaal zenders schrappen of vervangen door andere?

Ook bij die gratis zenders hebben ze nog nooit mijn mening gevraagd.

Zo kon ik TVE internacional vroeger goed ontvangen, maar dan zijn ze een paar keer van satelliet en transponder gewist.

Nu zitten ze op een transponder waar ik slechte ontvangst op heb.

Ze zitten nu op Hotbird, terwijl ze geruime tijd op Astra1 zaten, veel mensen kunnen Hotbird niet eens ontvangen...

Nu moet ik het doen met de kabelversie, voor de radiozenders van RNE moet ik het doen met streaming, want die zitten ook op die transponder.

Een andere FTA zender die ik vroeger veel bekeek is Euronews.

Toentertijd was dat een zender met meerdere geluidssporen, ik vond dat ideaal om mijn Portugees nog wat te oefenen.

Zonder enige inspraak van de kijkers hebben ze dat uitgesplitst in verschillende taalversies, die op verschillende satellieten zitten.

Die Portugese versie zit nu op Hispasat, en is nu versleuteld.

Hispasat kan ik overigens niet ontvangen.
Inspraak heb ik daarin niet gekregen.


Kortom, je hebt op satelliet ook geen inspraak over het pakket zenders, noch bij de betalende, noch bij de FTA zenders.

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

@satellitetv als een zender zelf beslist om te stoppen dan kan een provider daar niks tegen doen, zelf proximus haalt zenders weg zonder dat ze het vragen aan de klanten of de klanten inspraak hebben, je hebt een grote hekel tegen telenet merk ik, zet eens je agressie tegen die provider aan de kant en denk dan eens goed na, je ziet dit overal,

de benelux is nu eenmaal niet interresant voor deze zenders omdat de landen te klein zijn voor iets uit te halen.

ook zijn er veel die het houden bij hun 10 eerste zenders op hun ontvanger, of die de taal niet kennen of begrijpen en dan geen andere zenders bekijken.

de tijd van veel zenders aanbieden is spijtig genoeg gedaan, daar is ook streaming de schuld aan doordat er meer via streaming kijken, en series exclusief bij een bepaalde stream app zitten enz.

er zullen nog wel veel kleine zendertjes stoppen.

ik zie M7 groep ook nog meer op streaming app toespitsen met de jaren.

  • Bedankt 1

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...